Olej v Chl. kvapaline
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
k zpětné montázi pár možná uzitečných rad:dosedací plochy hlavy,bloku(vršku)musí být čisté,musí mít rovinu(hlavně hlava,nemůže být zkroucená)rovinu zjistíš třeba úhelníkem,trochu ho naklopíš a koukneš jestli to někde prosvítá,nebo né,případně srovnat(odstrojenou) na freze,doporučil bych i zabrousit ventily(budou lépe těsnit a tím získáš ve válci lepší tlaky a tím i lepší starty,u naftáka je každý Pascal podstatnýcez vikiend to idem rozobrat pod panelakom to nejde...musi nejak vydržat 13 km do garaže..dakujem za rady
![]()
tod,jenom sem si dovolil podotknout
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak na tom těsnění je většinou návod jak to dotahovat, tak se raději drž toho návody na obalu těsnění. Každý výrobce to může mít jinak.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a myslím právem,páč opravdu se to a to dost výrazně projeví na motoru(pokud nemáš uz moc vyběhaný písty-krouzky ve válcích),totiž mluvím z vl.zkušenosti(tehdy sem dal taky na radu )a nechal srovnat hlavu přebrousit ventily,a to mi dávali jiné použité ventily (nebylo to tak drahý) a výseldek je stoprocentní,tehdy to bylo na Lancii Prismu diesel. a vyšlo to tehdy na 4500kč,jentuna v Michalovciach to je na vychodnom slovensku klasicky prebrus hlavy bez prebrusu ventilov je to okolo dvoječky našich slovenskych .....zajtra dam vediet kolko je to komplet hlava myslim prebrus.....som inak plny očakavani čo to spravi s vykonom ak to dam na go Hlavy
To>Petr1978,ano samozrejmě dneska těch postupů(dotahování hlav na motorech) je více,asi,já jen,jak sme se to učili ještě mi a to za hlubokého míru
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Akorát jsem po míru měnil těsnění a nestihl jsem se divit co všechno se za tu doby změnilo
Tak hodně zdaru a přeji ať není hlava prasklá. Každopádně to dotahuj momentovým klíčem a né od ruky. Jinak se taky může stát že hlava brzo praskne
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.bxclub.com/forum.php?kam=vypiszpravu...ma=7&dotazid=902
na tomto odkazu se toto řešilo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.