Olej v Chl. kvapaline

Více
17 roků 1 měsíc zpět #16 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
Jastli ti jde voda z nádržky a je jen vlažná, tak ti jde stoprocentně tlak z válců do chladícího okruhu. Buď je to hlava, nebo jen těsnění pod hlavou. To bohužel bez toho aby jsi to rozebral asi moc nepoznáš. Tak hodně zdaru.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #17 od Palinko46
Odpověděl Palinko46 pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
cez vikiend to idem rozobrat pod panelakom to nejde...musi nejak vydržat 13 km do garaže..dakujem za rady :) :(

FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #18 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline

cez vikiend to idem rozobrat pod panelakom to nejde...musi nejak vydržat 13 km do garaže..dakujem za rady :) :(

k zpětné montázi pár možná uzitečných rad:dosedací plochy hlavy,bloku(vršku)musí být čisté,musí mít rovinu(hlavně hlava,nemůže být zkroucená)rovinu zjistíš třeba úhelníkem,trochu ho naklopíš a koukneš jestli to někde prosvítá,nebo né,případně srovnat(odstrojenou) na freze,doporučil bych i zabrousit ventily(budou lépe těsnit a tím získáš ve válci lepší tlaky a tím i lepší starty,u naftáka je každý Pascal podstatný :D ),těsnění lehce potřít olejíčkem,a to nejpodstatnější,nejprve na hlavě jen lehce dotáhnout šrouby a pak do šneku(začíná se ve středu šroubem)a ve šneku se postupně dotahují ostatní šrouby momentákem a né na poprvé na moment,ale asi na dvakrát,nebo na třikrát,
tod,jenom sem si dovolil podotknout :D

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #19 od Palinko46
Odpověděl Palinko46 pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
for skypan každa rada dobra.....kedže ešte som niečo taketo nerozoberal.budem to robit s kamošom ktory to už par krat robil.....takže budem ako pomocnik a handlager :D dufam že ta hlava nebude moc prasknuta inak ju asi možem zahodit a zohnat druhu asi už bude problem....neviete kolko asi približne by ma to vyšlo myslim finančne :)

FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #20 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
No hlavu na diesela jsem sehnal za nějaké 3000, což je dost. Taky nevíš jestli ta hlava vydrží. U Dieselu ráda praská. Kdyb jsi byl někde blízkossti Kpřivnice kde je Tatra, nebyl by problém za rozumný peníz hlavu zavařit.
Jinak na tom těsnění je většinou návod jak to dotahovat, tak se raději drž toho návody na obalu těsnění. Každý výrobce to může mít jinak.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #21 od Palinko46
Odpověděl Palinko46 pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
tuna v Michalovciach to je na vychodnom slovensku klasicky prebrus hlavy bez prebrusu ventilov je to okolo dvoječky našich slovenskych .....zajtra dam vediet kolko je to komplet hlava myslim prebrus.....som inak plny očakavani čo to spravi s vykonom ak to dam na go Hlavy

FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #22 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline

tuna v Michalovciach to je na vychodnom slovensku klasicky prebrus hlavy bez prebrusu ventilov je to okolo dvoječky našich slovenskych .....zajtra dam vediet kolko je to komplet hlava myslim prebrus.....som inak plny očakavani čo to spravi s vykonom ak to dam na go Hlavy

a myslím právem,páč opravdu se to a to dost výrazně projeví na motoru(pokud nemáš uz moc vyběhaný písty-krouzky ve válcích),totiž mluvím z vl.zkušenosti(tehdy sem dal taky na radu )a nechal srovnat hlavu přebrousit ventily,a to mi dávali jiné použité ventily (nebylo to tak drahý) a výseldek je stoprocentní,tehdy to bylo na Lancii Prismu diesel. a vyšlo to tehdy na 4500kč,jen :)
To>Petr1978,ano samozrejmě dneska těch postupů(dotahování hlav na motorech) je více,asi,já jen,jak sme se to učili ještě mi a to za hlubokého míru :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #23 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
No taky jsem ještě zažil hluboký mír a učili mě to stejně :D
Akorát jsem po míru měnil těsnění a nestihl jsem se divit co všechno se za tu doby změnilo :D
Tak hodně zdaru a přeji ať není hlava prasklá. Každopádně to dotahuj momentovým klíčem a né od ruky. Jinak se taky může stát že hlava brzo praskne :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 týdnů zpět #24 od kapitán
Odpověděl kapitán pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
Prasklá hlava či fouklé těsnění nemusí vždy znamenat přehřívání.Na ibize s prasklou hlavou jsem jezdil dva roky-nehřála se ,jen šel olej do vody (nemrzky).Na Pežotu-fouklé těsnění a tlak šel do vody..U naftových motorů je při této diagnoze (prasklá hlava)doporučeno srovnání a otlakování samotné hlavy a navíc se doporučuje dát nové šrouby hlavy.Samozřejmě po srovnání hlavy je nutno i dát jiné těsnění

www.bxclub.com/forum.php?kam=vypiszpravu...ma=7&dotazid=902

na tomto odkazu se toto řešilo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.050 sekund
Powered by Kunena fórum