Olej v Chl. kvapaline

Více
17 roků 5 měsíců zpět #1 od bjukemen
Olej v Chl. kvapaline vytvořil uživatel bjukemen
...no toť môj problém...zrejmä prdnuté tesnenie pod hlavou no nejako sa mi to nezdá...
...a myslíte že By prasknuté tesnenie mohlo spôsobovať aj dymenie z hrdla na nal. oleja?
...Viem že to zvyknú robiť kruhá ale pýtam sa či mate niekto s tým skusenosť...
...a ešte mi aj trošku stupla hladina oleja ale nie som si na sto percent istý...
...spôsobuje prask. tesnenie pod gebulou velkú stratu výkonu alebo to necítiť...
...oplatí sa meniť tes. alebo mám na to kašlať a jazdiť dalej...
...pomohlo by dotiahnutie hlavy ?...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #2 od tom.podluzak
Odpověděl tom.podluzak pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
hlavu bych nedotahoval zkusil bych premerit tlaky ve valcich tam bych asi zacal ptam se voda jse ztraci jestli by sla do oleje delalo by to emulzi bilej sajrajt neco podobnyho jsme resisili na firme ale bylo to vadnym naftovym cerpadlem co tlaci naftu do valcu takze nafta sla do oleje no a zbytek jsi domyslis ale zacal bych tema tlakama na valcich jestli muzu poradit hodne zdaru preji

Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #3 od Toncek
Odpověděl Toncek pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline

hlavu bych nedotahoval zkusil bych premerit tlaky ve valcich tam bych asi zacal ptam se voda jse ztraci jestli by sla do oleje delalo by to emulzi bilej sajrajt neco podobnyho jsme resisili na firme ale bylo to vadnym naftovym cerpadlem co tlaci naftu do valcu takze nafta sla do oleje no a zbytek jsi domyslis ale zacal bych tema tlakama na valcich jestli muzu poradit hodne zdaru preji


ale nafta má snad jít do válců??!

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #4 od skypan
Odpověděl skypan pro téma olej v chl. kapalině
tak za 1)jestli máš mastnou vodu tak minimílně máš v prd.těsnění pod palicí :idea:
2)pokud ti přibejvá olej-je to určo to samé(min.těsnění)
3)ztráta tlaků ve válci tak to je horší,prasklá hlava
4)vše do homady:min(a to je ta levnější varianta,tak těsnění pd palicí,ale já to odhaduji na prasklinu v hlavě válců)
ale není od věci,než to rozebereš,přeměřit tlaky ve válcích a až sundáš hlavu tak na té dvojici ventilů(kde jsou malé tlaky tak zkontrolovat,zda v kanálech není prasklá hlava,popřípadě dosedací plochy ventilů(podpálený ventil a pod.)popřípadě zabrousit všechny ventily(určo to není na škodu)zvíší se ti tlaky ve všech válcích),a pokud máš hodně nalítáno i na rozvodovém řemeni,zainvestoval bych i do něj a udělal to na jednou,a máš to z jedné vody na čisto,todˇ to můj názor :) atˇ se to podaří a dej vědět :idea:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #5 od tom.podluzak
Odpověděl tom.podluzak pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
podotykam ze je to jedna z varijant nevym jak je mazany cerpadlo tady ale u Tiru je mazano mot. olejem

Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #6 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
...okej tak najskôr odmeriam tlaky aj tak som zvedavý aké budú lebo kamarát na Dvojkovom Golfiku 1.6 TD s trošku pridanou naftou mi ujde(nemam na neho šancu a to ma dosť serie :evil: )

...ten olej vo vode je tam od nova sprvu som si myslel že je to nemrznúca Kvapalina pre Opel tá je že vraj Čierna...

...neviem či som sa zmienoval aj o tom ale mizne mi aj chl. kvapalina

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #7 od Tonny Tempra SW
1/ak by si mal prasknutu hlavu tak by sa ti to prehrievalo ale na zvuku a chode to neako nespoznas az pri blizsiej kontrole a stracala by sa ti voda,nepostrehol si ci sa ti to nezacalo viac prehrievat?
2/ak ti praskne tesnenie tak sa ti zacne miesat voda s olejom a dymi to ako slak zovsadial-vyfuk,motor a kazda skarka a najskor pri dlhsej reskejsej jazde by si ju mohol zadret alebo tak neako.
s takymito priznakmi by som neazdil a dal to pozriet lebo zivotnost motora nemusi byt dlha.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #8 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
...no neviem neoplatí sa mi do toho brlať aj tak to už netahá radšej zoženiem druhý motor a bude pokoj ...jediné čo urobím bude že zmeriam tlaky

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #9 od Toncek
Odpověděl Toncek pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline

1/ak by si mal prasknutu hlavu tak by sa ti to prehrievalo ale na zvuku a chode to neako nespoznas az pri blizsiej kontrole a stracala by sa ti voda,nepostrehol si ci sa ti to nezacalo viac prehrievat?
2/ak ti praskne tesnenie tak sa ti zacne miesat voda s olejom a dymi to ako slak zovsadial-vyfuk,motor a kazda skarka a najskor pri dlhsej reskejsej jazde by si ju mohol zadret alebo tak neako.
s takymito priznakmi by som neazdil a dal to pozriet lebo zivotnost motora nemusi byt dlha.


mě se nehřála,a měl sem ju prasknutou na 3místech,tahala jak prase,voda se ztracela minimalně,ale npo otlakování mi řekl tohle,a ještě sem měl v haji gufera na ventilech takže žrala oleju hafo

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #10 od Tonny Tempra SW
to Tonci aj ja s kamosom sme na jeho tempre riesili takito problem,ties mal hlavu v haji a sla velmi dobre neakych 30000km az potedy pokial mu neodisla vackova hriadel,a to mal velmi tazku nohu na pedal,v servise sa tiez pozerali ze ako to mohlo tolko vydrzat s prasknutou hlavou.To su len mozne priznaky co by to mohlo byt ale nie je to pravidlo

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #11 od Tonny Tempra SW

...no neviem neoplatí sa mi do toho brlať aj tak to už netahá radšej zoženiem druhý motor a bude pokoj ...jediné čo urobím bude že zmeriam tlaky



to bude asi najlepsie aj podla mna,dobry motor zozenies aj lacnejsie ako cena opravy takehoto motoru,inak na tie kilometre bude zaujmave ake bude mat motor tlaky.Daj vediet ake tlaky budes mat.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #12 od Palinko46
Odpověděl Palinko46 pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
tak včera mi asi skončil moje Tipatko.vypol som ho a nie naštartovat nakoniec som ho natočil ale hned zhaslo.pri dalšom pokese obrovsky škripot vyzera to na ložisko na vačkovke auto sa prehrievalo.voda sa stracala ale minimalne a tah bol stale menši amenši.... a včera KO....no neviem čo mam robit...štartovalo vyborne....dnes sa na to musim kuknut.....je to roboty a roboty na čo to vidite vy??? asi hlava? niekedy pri naštartovani mi nechcela zhasnut kontrolka mazania po riadnom ale na podlahu pridanom plyne to zhaslo...a tak som sa nezamyslal čo to može byt....poradte mi s tym
:?

FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #13 od Toncek
Odpověděl Toncek pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
bych spíš řekl že je to zadřené,když to nemazalo

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #14 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
Stačí trochu glykolu v oleji a už se totálně změní vlastnosti oleje. Už to dobře nemaže, olej se vaří a jiné ptákoviny. Voda v oleji se dá poznat na víčku oleje. Měla by být na něm zespoda taková bílá emulze. Pokud přibývá olej, je to irčitě voda v oleji a radím to rychle opravit. Musí se čistit komplet kanálky od glykolu a nalít nový olej. Glykol z kanálku je schopen za pár kilometrů zrušit i novou náplň oleje. Bohužel proplachový olej moc nepomáhá :(
Auto ani nemsí strácel výkon a jet dobře. Válce můžou být stále těsné, ale voda se klidně přes těsněné dostane do oleje.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #15 od Palinko46
Odpověděl Palinko46 pro téma Re: Olej v Chl. kvapaline
tak nakoniec to bolo lejove čepradlo....ale tentoraz je to určite tesnenie pod hlavou.auto sa rychlo ohreje pri studenom štarte do ide na 3 valce štvrty chyta sem tam po zahriati ide n všetky 4...dym modro šedy povedal by som až do biela a vodu z vyrovnavacej nadržky vytlači von ale čo je zaujimave je len taka letna nie vriaca pri tom motor je horuci :twisted: som vkoncoch poradte mi......pls pls

FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.065 sekund
Powered by Kunena fórum