co když praskne rozvodový řemen?

Více
17 roků 4 měsíců zpět #46 od michal
Rozhodně je nejlepší měnit komplet rozvody(řemen,kladky)v intervalech udávaných výrobcem a když koupím něco ojeteho tak to nechat vyměnit preventivně, někdo říká že stačí vizuelní kontrola, ale stím rozhodně nesouhlasím, protože řemen vypadá furt dobře a najednou RUPHO, nebo bohatě vystačí když se sekne kladka.....
Já s výměnou rozvodů neotálím, furt se vyplatí investice cca 4000.-(u dieslu i s prací) než měnit ventily, písty, výbrus hlavy a kdo ví co ještě. :D

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #47 od csala

mám 1.4ie a jak mi nahodou uletí rozvoďák tak se mi nic nestane pisty nedošáhnou na ventily


Víš to jistě? Na 100 % vím, že u motorů Fire 1,0 a 1,1 opravdu o nic nejde, u 1,4 ne.
Já teď řemen i kladku měnil, bylo to za 2 minuty dvanáct, jen by mě zajímalo, jak velké katastrofě jsem tím zabránil :wink:

Mne na 1.5ie - 55kW ocesalo zuby na rozvodaku. Vsetkych 8 ventilov ohnutych.
Bolo to Ritmo. Ten isty motor sa montoval aj do Una.

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #48 od scherer012

Rozhodně je nejlepší měnit komplet rozvody(řemen,kladky)v intervalech udávaných výrobcem a když koupím něco ojeteho tak to nechat vyměnit preventivně, někdo říká že stačí vizuelní kontrola, ale stím rozhodně nesouhlasím, protože řemen vypadá furt dobře a najednou RUPHO, nebo bohatě vystačí když se sekne kladka.....
Já s výměnou rozvodů neotálím, furt se vyplatí investice cca 4000.-(u dieslu i s prací) než měnit ventily, písty, výbrus hlavy a kdo ví co ještě. :D


ako vravíš.............. :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #49 od Trojan
Zdar borci!
Kdy poznám, že bych měl vyměnit rozvoďy? Bude tomu něco předcházet, nebo to řachne zničeho nic :wink:
Dík

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #50 od Dresik
Bohužel to většinou řachne jen tak. Může i rachtat kladka, která se pak sekne. Další možnost :)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #51 od potenza
rozvody je najlepsie menit pravidelne nepoznas to nijako, teda mozno zhorsenym vykonom kôli vytahanému remenu ale to pozná malo kto. Remen vydrzi vselijako preto je najlepsie menit ten remen pravidelne-je to len predchadzanie problemu a samozrejme vymenit aj kladky lebo aj kladka moze rupnut!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #52 od Trojan
Sem to kupoval v říjnu a předchozí majitel říkal, že je neměnil... :roll: to už je asi o hubu co? :roll:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #53 od Trojan
Navíc to mám teď na překroužkování, tak bych se asi nas*** kdyby mě to někdy v bližší době řuchlo :D
Takže to vidím na další investici :roll:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #54 od Dan
Když už ten motor je rozebraný tak je vyměn hned.

FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #55 od michal

Navíc to mám teď na překroužkování, tak bych se asi nas*** kdyby mě to někdy v bližší době řuchlo :D
Takže to vidím na další investici :roll:

.
Tak pěkně přijednom vyměnit :idea: a máš po starostech :wink:

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #56 od Dava
Ja trosku odbocim od tematu ja mel Uno 1,4Turbo a prdla mi prevodovka kdyz sem to cele rozdelal tak sem mel vtech bocich takove 2 diry naprodi sobe 8O

Fiat Uno 1,4 Turbo - Dojezdilo
Fiat Tipo 1,6ie DGT 66kW 1989, 140000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #57 od skypan

Ja trosku odbocim od tematu ja mel Uno 1,4Turbo a prdla mi prevodovka kdyz sem to cele rozdelal tak sem mel vtech bocich takove 2 diry naprodi sobe 8O

v jakejch bocích?? upřesni to ve kterejch místech a na čem?

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #58 od Dresik
Na Puntu 6ti kvaltu mám díru na boku na té pokličce, která kryje šestkový kolečka..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #59 od skypan

Na Puntu 6ti kvaltu mám díru na boku na té pokličce, která kryje šestkový kolečka..

uff a není to odvětrání prřevodovky?,to by člověk musel vidět to se nedá takhle od stolu..

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #60 od Hody
Odpověděl Hody pro téma Rozvodový remeň
No prave mi prešiel mráz po chrbte keď som si prečítal príspevky k téme ROZVOĎÁK. Práve som si uvedomil, že moc riskujem. Pretože moje Tipo 1.7D dgt mi ukazuje na displeji najazdených 61 853 Km a ja som ešte rozvod nikdy nemenil. Jazdím na ňom asi tak 2 roky a predchádzajúci majiteľ mi nevedel povedať kedy menil rozvodový remeň-tvrdil že menený bol ale nevie kedy-čo je podľa mňa trochu blbosť. Ja viem, :oops: mal som ho meniť hneď po kúpe, no akosi moje financie ma nútili k odkladu. Teraz napr. naposledy som investoval do pred. nápravy a výmeny ramena za nejakých cca 9 000,-Sk, predtým cez leto mi odišiel alťak atď. Takže sa to stále len odkladá. Priznám sa mám stach kedy mi to rauchne. Nový rozvodový remeň som síce kúpil (za 893,-Sk) ešte asi v januári 2007 a mám ho odložený doma v šuplíku no dozvedel som sa že je vraj najlepšie meniť súčasne aj kladky (servis inak nemôže dať žiadnu záruku). Napínacia kladka vraj okolo 1 376,-Sk a vodiaca kladka asi okolo 1 479,-Sk spolu aj s remeňom je to 3 748,-Sk pritom sa predáva vraj aj komplet sada na vímenu rozvodového remeňa za 4 619,-Sk v ELIT. Plus musíme počítať cca 1 000,-Sk za prácu v autoservise. Čiže pri najlepšej cene by ma to vyšlo okolo 4 750,-Sk aj s prácou. Takže toto ma ešte čaká, no vzhľadom na moje vídavky a financie to bude reálne asi až v marci možno apríli 2008. Ostáva mi dúfať že to celé ešte prežije ten starý remeň inak to už neprežijem ja. :driver:

1, :?: Zaujímalo by ma či sa neznehodnotí kvalita nového rozvodového remeňa ktorý rok leží len tak v šuplíku pri cca izbovej teplote????

2, :?: Koľko kladiek je pri rozvode Tipa 1.7D (bez klímy a bez turba -samozrejme) ??? :?: Dúfam že len jedna vodiaca a jedna napínacia!

Dík

Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.096 sekund
Powered by Kunena fórum