co když praskne rozvodový řemen?

Více
17 roků 7 měsíců zpět #16 od petr1978
To jak dopadne motor záleží na tvaru spalovací komory, uložení ventilů, zdvihu vaček apd. U něktrých aut se ti ani nepotka ventil s pístem, ale u jiných je to totální destrukce motoru obzvláště při vysokých otáčkách. :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #17 od TooM-As
Kámošovi na astře F 2.0 8V ohc prasknul rozvoďák asi při 5 tis. otáčkách. odvezl do servisu a za hodinu zase vesele jezdil a bylo mu vysvětletno že pokud je to ohc tak se nic nestane.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #18 od michal_tipar
OHC má i Tipo a stane se. Stačí třeba nevymněnit s řemenem kladku a když se ta sekne tak to vymele ventily, občas i ventil prorazí díru do pístu, ohne ojnice pístu... Raději nebrat. Ta výměna na 1,4 přišla na nějakých 1500 v servisu i s materiálem, to zase není tak moc, vzhledem k ceně GO :lol:

Michal Tipař [img:35fd246b7a]www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #19 od mt-tuning
mne praskol rozvodak na kamosovej 306 gti. odnieslo si to 14 zohnutych ventilov..
je pravda, ze 8v to maju v tomto pripade jednoduchsie. mali sme uz par pripadov, ze to ruplo, v dielni sa nastavili casovacie rysky, prask novy remen a auto letelo na cestu.../ale 16v zarucena vymena min. ventilov....

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #20 od Dresik
Nám se to potkal motor na Tranzitovi. Sundal sem akorát víko ventilů a tam byly jen zohýbané tyčky,který teprve ty ventily otevírají. Kus stál asi 300,- ale stačilo vyměnit a jelo se dál.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #21 od čenda

mne praskol rozvodak na kamosovej 306 gti. odnieslo si to 14 zohnutych ventilov.


Jedna paní povídala, že motory od PSA jsou na rupnutí řemene obzvlášť háklivé (zlámané vačkové hřídele aj. "radosti").

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #22 od Vali
Taky jsem už slyšel tu teorii, že OHC se nestane nic a OHV je průser, ale také si myslím, že je to nesmysl, respektive, není to pravidlo u každého auta Co vy na to?

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #23 od simir
Ono je uplne jedno, zda je to OHC, OHV, DOHC nebo jakykoli rozvod, vzdy zalezi na tom, jak to vyresil vyrobce (tvar spalovaci komory, vybrani v pistu apod...). Z Fiata vim, ze stara Regata 1.6 se nepotka, Tipo 1.4 asi taky ne (videl jsem ho rozebrany a ma vybrani v pistu), ale napr. 1,6 DOHC se potka (me to tenkrat odneslo 6 ventilu, praskly voditka ventilu a probouchly pist)

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #24 od scherer012
stretne sa aj 1.7D :?

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #25 od stiglitz
Simir má pravdu, četl jsem to ve Světě motorů.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #26 od TooM-As

OHC má i Tipo a stane se. Stačí třeba nevymněnit s řemenem kladku a když se ta sekne tak to vymele ventily, občas i ventil prorazí díru do pístu, ohne ojnice pístu... Raději nebrat. Ta výměna na 1,4 přišla na nějakých 1500 v servisu i s materiálem, to zase není tak moc, vzhledem k ceně GO :lol:


jé já zapoměl na 1.4 a "slabou" 1.6. jelikož jsem měl 1.6 dohc a teď 2.0 tak mi nějak uniká že tipa byli taky jenom OHC. :D :D

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #27 od libenak
Ach jo, tak mám trošku strach, že mé rozvody už také nejsou nic moc :(

Tedy začaly se mi v motoru po nastartování objevovat takové pískavé zvuky, ovšem jen při volnoběhu, a to ještě než se to trošku zahřeje. Tak bych řekl, že to snad nebude rozvod. Rozvoďák jsem tam měnil asi před 40tis. km, ale nedávali mi tam tenkrát nové kladky. Ach jo...
Jedu s tím do Chorvatska přesně za týden, ale na výměnu rozvodů už momentálně nejsou prachy, tak snad to tu cestu nějak vydrží...

No, modlím se, aby to byl spíš klíňák. Sice je pravda, že ani ten s sebou nevezu náhradní, ale rozhodně by bylo příjemnější, když by praskl on. :)

Hmm, až se vrátím (a doufám, že i s Tipoušem) tak to vyměním.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #28 od Tomas-Oaza
teda pokud tomu neveris tak bych se asi do chorvatska s tim neposutel,kdyby ti to prdlo tam tak je lepsi auto tam nechat,vzdyt odtah by te vysel na balik a oprava u nich jeste vetsi.
to si je radeji udelej pred odjezdem,vzdyt to vyjde do 4 tis

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #29 od Toncek

Ach jo, tak mám trošku strach, že mé rozvody už také nejsou nic moc :(

Tedy začaly se mi v motoru po nastartování objevovat takové pískavé zvuky, ovšem jen při volnoběhu, a to ještě než se to trošku zahřeje. Tak bych řekl, že to snad nebude rozvod. Rozvoďák jsem tam měnil asi před 40tis. km, ale nedávali mi tam tenkrát nové kladky. Ach jo...
Jedu s tím do Chorvatska přesně za týden, ale na výměnu rozvodů už momentálně nejsou prachy, tak snad to tu cestu nějak vydrží...

No, modlím se, aby to byl spíš klíňák. Sice je pravda, že ani ten s sebou nevezu náhradní, ale rozhodně by bylo příjemnější, když by praskl on. :)

Hmm, až se vrátím (a doufám, že i s Tipoušem) tak to vyměním.



no v nejhorším vyměníš aj motor

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #30 od Dresik
No já měl jet do chrovatska a čekaly mě také rozvody, zatím bylo ticho a nezdálo se nic spatneho. Ale tak dlouho sem řešil, jestli to mám vyměnit, až sem to udělal..svědomí by mi nedalo, kdyby to opravdu někde x tisíc km od domova prasklo.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.083 sekund
Powered by Kunena fórum