Čidlo teploty nasávaného vzduchu

Více
18 roků 3 měsíců zpět #16 od petr1978
Kdy? mi odle?lo
čidlo teploty chladící kapaliny, tak jsem nedojel nikam :(
Prostě mi na
kři?ovatce chcíplo auto a nenastartoval jsem ani za nic. Musel jsem nechat
vychladnout motora pak to teprve naskočilo. Měl jsem odpálené čidlo jen v jednom
místě a to pri teplotě cca 85 stupňů celsia. Ne? se motor zahřál, běřel
normálně. Nepomohl mi ani nouzový re?im ŘJ. Tak proto říkám, ?e čidla teploty
doká?ou pěkné prasárny.
Taky jsem byl na emisích a měl jsem je 10 překročeny.
Kdy? chlapík zkou?el co ode?lo a odpojil čidlo teploty nasávaného vzduchu, motor
u? nenaskočil. Tak to je druhý důvod proč pí?u to co pí?u.
Snad nikdo z vás
nebude mít podobné problémy.
Zvý?ené emise byly nakonec tím, ?e se mi
uvolnilo gufero na ventilu sání a nasávalo to společněs běnzínem i olej. Holt
smůla:-(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #17 od Marco
Mám presne také
isté skúsenosti. Po odpojení ktoréhokožvek tepelného čidla motor zdochol a bez
čidla nenaskočil. Pokiaž viem, tak to nahrádzanie pevnými hodnotami výpadku
čidla (90°C čidlo vody, 20°C čidlo vzduchu) sa deje pri vstrekovaniach BOSCH nie
v?ak u MULTECu. Je to síce informácia z nie vežmi dôveryhodného zdroja, ale
podža mojich skúseností asi pravdivá.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #18 od petr1978

Mám presne také isté skúsenosti. Po odpojení
ktoréhokožvek tepelného čidla motor zdochol a bez čidla nenaskočil. Pokiaž viem,
tak to nahrádzanie pevnými hodnotami výpadku čidla (90°C čidlo vody, 20°C čidlo
vzduchu) sa deje pri vstrekovaniach BOSCH nie v?ak u MULTECu. Je to síce
informácia z nie vežmi dôveryhodného zdroja, ale podža mojich skúseností asi
pravdivá.


Taky jsi to myslím a jsem rád, ?e nejsem za
blbce a stalo se to někomu dal?ímu:-) To ?e hybějící čidlo nahradí řídící
jednotka pevněnastavenými ůdáji plati pro Bosch ne pro Multec. Nevím jestli mám
zrovna Multec, ale asi jo kdy? mám 1.6 DOHC a motor 149.C2.046.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #19 od konty
hosi chcel by
som sa spitat ze kolko vyvodovu lambda somdu mate v 1,6 DOHC???

1,6 DGT cat.i.e DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #20 od Marco
Od výroby tam je
jedovývodová nevyhrievaná.. Ja tam mám teraz trojvývodovú vyhrievanú, ale
vyhrievanie som pre zaneprázdenos? e?te nedorie?il :cry: .

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #21 od konty
a ako sa ti to
sprava?? mas 1,6 DOHC???co spotreba???

1,6 DGT cat.i.e DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #22 od petr1978
V podstatě to
vyhřívání nemusí? ani zapojovat, tam je teplo dost:-)
Originál DOHC má 1
vývod a druhý dělá kostra. Jestli potřebuje? novou sondu, tak jsem nedávno
kupoval univerzální od NGK za 1200 a nemám problém:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #23 od Augustin
Toz chlapi,
nevim jake mate Vy zkusenosti, ale ja zace vim, ze pokud jsem mel v prd... cidlo
teploty nas. vzduchu, tak jsem jej normalne vypojil a pouze zasvitila kontrolka
vstriku, motor zmenil sice otacky, ale jelo to dal. Taky tam mam GM SPI
vstrikovani MULTEC. To stejne mam odzkousene i na zapalovacim modulu a i cidlu
tlaku nas. vzduchu.

Co se tyce toho motoru DOHC, uz jsem v minulosti
uvazoval o zmene, z duvodu spotreby - zda se mi dost velka (je sice pravda, ze
jezdim vetsinou dost kratke trasy - 3,5km do prace a zpatky), ale je mi to lito.
Zvykl jsem si na ten vykon, akceleraci a taky, ze jsem si ho dost osahal a vim,
co od nej muzu ocekavat, zatim mne nezklamal.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #24 od konty
petr1978:
Dakujem ti za ochotu ale este jednu mam doma z 1,6 OHC 57kw krote
som zlikvidoval a chcel by som ju dam dat ale neviem co to bude robit. ale asi
to skusim a budem mudrejsi.

1,6 DGT cat.i.e DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #25 od petr1978

petr1978:
Dakujem ti za ochotu ale este jednu mam
doma z 1,6 OHC 57kw krote som zlikvidoval a chcel by som ju dam dat ale neviem
co to bude robit. ale asi to skusim a budem
mudrejsi.


No, zkus to. Nějak to dopadne:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #26 od Marco
Ja mám tie?
teraz v aute trojvývodovú lambdu z 57kW OHC a ide v pohode.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • obelix
15 roků 1 týden zpět #27 od obelix
Odpověděl obelix pro téma Re: Čidlo teploty nasávaného vzduchu
Zdarec borci,tak sem řešil to čidlo teploty vzduchu,poradil sem si stím dobře dle návodu tady na fóru,je to paráda a mám ještě jedno náhradní kdyby měl někdo zájem prodám.Řešil sem i čidlo teploty vody ,to jsem pořešil (s pomocí pana Malečka v Černilově ,má prodejnu nahr. dílů a specializuje se na Fiat).Poradil mě co koupit jako možné řešení čidla ,je to shodné Daewoo Aranos a Espero,číslo na krabičce je 530 129 temperature sender,a ještě Daewoo 25036979,sice sem za něj dal 580 kč ale dá se sehnat i levněji tak 480 možná i chlup méně :lol: ,při těchto výměnách sem vyměnil i lamdu a je klid vše jede jak má.Jo já mám motor 1,6 ie 66kw Dohc. 8) 8) 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.453 sekund
Powered by Kunena fórum