MAP senzor

18 roků 3 měsíců zpět #1 od Anonymní
MAP senzor vytvořil uživatel Anonymní
Prosím
o radu. Kde se v Tipu 1.6ie rv94, 75HP, jednovačka, vstřikování Bosh Mono-
Motronic nachází MAPsenzor? Měl jsem problém s lambdou, kterou jsem vyměnil, ale
motor občas zacuká, jde ?patně za plynem, kontrolka vstřiku se při zátě?i ve
vyrovnaných otáčkách rozsvítí, ale při ubrání plynu zhasne. Mechanik tvrdí, ?e
jde o vadný MAPsenzor. Ale kde je? Někdo říká, ?e u baterky, ale tam nic není.
Díky Jirka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #2 od čenda
Odpověděl čenda pro téma Re: MAP senzor
MAP =
Manifold absolute pressure, tj. čidlo snímá tlak v sacím potrubí. Bude tedy
buďto přímo na něm, nebo na konci nějaké hadice z něj vedoucí.
Kde
přesně, to bohu?el nevím :?

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #3 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: MAP senzor
ze sacího
traktu vede hadička přes nějaký filtr (plastový váleček) do řj vstřiku - do
tohodle místa jsem nedávno zapojoval ekonoměr a chodí jak ?výcary... Ten MAP
senzor bych hledal právě v té jednotce co řídí vstřik...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #4 od hanzs
Odpověděl hanzs pro téma map senzor
Muj osobni nazor je - ze Bosch monomotronic zadny snimac talu v sani nema
- viz. jeho popis skoda.panda.cz/clanek.php3?id=294

Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #5 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: MAP senzor
na 100%
?ádné nemá ! na co taky, pro tak jednoduchej systém vstřikování 8)

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 3 měsíců zpět #6 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma MAPsenzor
Díky moc za Vaše odpovědi. Já tam taky nic nenašel. Auto teď jede dobře,
řekl bych výborně. Ta nová lambda si musela vyměnit s počítačem pár
signálů, aby si na sebe zvykli. Ještě jednou díky, Jirka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #7 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: MAP senzor
Podívám se
na svoje vstřikování ale já tam 100% musím mít snímání podtlaku, proč by
jinak ?la podtlaková hadice do řj :?:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #8 od hanzs
Odpověděl hanzs pro téma podtlakova hadice

Podívám se na svoje vstřikování
ale já tam 100% musím mít snímání podtlaku, proč by jinak ?la podtlaková
hadice do řj :?:


Mas 1,4 i.e. a jde ti hatice z
podtlaku do ridici jednotky? jo? a kudy prosimte? Ridici jednotka je u
spolujezdce u nohou na prave strane. a mel jsem ji uz venku a vede do ni
jen el. konektor. A taky mam 1,4 i.e.
Jen jestli si nepletes modul
zapalovani Digiplex s RJ, protoze do zapalovaciho modulu hadicka jde...

Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #9 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: MAP senzor
Hanzsi
kdybys četl celý thread tak bys věděl ?e se tu bavím o zapalování a nemotal
bys sem kraviny s řídící jednotkou u noh spolujezdce :lol: :lol: :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #10 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: MAP senzor
Chlapi
sice nemam 1.4 jak to tady proborate Vy, ale ja na te moji 1,6 to cidlo
tlaku mam. Je umisteno vedle pojistkove skrinky, ktera je v motorovem
prostoru (tam, kde jsou rele pro paliv. cerpadlo a predehrev lambdy). To
cidlo ma tri kontakty A/B/C a je na to napojena hadicka z saciho potrubi.
Tvar je takova mala krabicka cca 6-8cm dlouha.
Jen pro info -
vstrikovani je SPI GM.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #11 od hanzs
Odpověděl hanzs pro téma ke?

ze sacího traktu vede hadička přes nějaký
filtr (plastový váleček) do řj vstřiku - do tohodle místa jsem nedávno
zapojoval ekonoměr a chodí jak ?výcary... Ten MAP senzor bych hledal právě
v té jednotce co řídí vstřik...


michal_tipar:
tady jsi psal o RJ vstrikovani a ve tvem dalsim prispevku take, takze?

Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #12 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: MAP senzor

Chlapi sice nemam 1.4 jak to tady proborate
Vy, ale ja na te moji 1,6 to cidlo tlaku mam. Je umisteno vedle pojistkove
skrinky, ktera je v motorovem prostoru (tam, kde jsou rele pro paliv.
cerpadlo a predehrev lambdy). To cidlo ma tri kontakty A/B/C a je na to
napojena hadicka z saciho potrubi. Tvar je takova mala krabicka cca 6-8cm
dlouha.
Jen pro info - vstrikovani je SPI GM.

no
jo ale my sem bavíme o Bosch Mono-Motronic a tam nic takového bejt nemá :?
. I kdy? já u svého (Bosch Mono-Jetronic) u těch relátek co je na palivové
čerpadlo mám jakýsi ventil, ale je do série s ventilem na odpo?tění par s
nádr?e co? mi teda moc nedává smysl, ale jak to tak vypadá tak se ka?dej
ovládá jinak. 8O Tak nevím co to je zase zač.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 3 měsíců zpět #13 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma MAPsenzor
Tak
ten map senzor u mého auta asi chybí, nebo je velmi dobře ukryt. Nena?el jsem ho
ani v ?ádném odborném popisu. Taky mi do ŘJ nevedou ?ádné hadice. ŘJ mám
umístěnou v motorovém prostoru nad pravým blatníkem - ve směru jízdy a je to
jedna krabička - zapalovací modul + řízení vstřiku v jednom. Jenom mi pořád
nejde na rozum, kde ŘJ bere informaci o podtlaku, tedy i o zátě?i motoru.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #14 od čenda
Odpověděl čenda pro téma Re: MAP senzor
U jednodu??ích
systémů vstřikování se podtlak nesnímá, pou?ívá se jen signál hodnoty natočení
klapky, jinými slovy "jak moc je zmáčknutý plyn". Je to tak např. u
Bosch Mono Jetronic.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #15 od hanzs
Odpověděl hanzs pro téma souhlas

U jednodu??ích systémů vstřikování se podtlak
nesnímá, pou?ívá se jen signál hodnoty natočení klapky, jinými slovy "jak
moc je zmáčknutý plyn". Je to tak např. u Bosch Mono
Jetronic.


Ja si myslim to same... a jeste dodavam, ze
vicemene Mono Jetronic + Digiplex = Monomotronic ( jsou to skoro stejne systemy
akorat monomotronic ma uz zapalovaci modul integrovany v sobe)

Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.484 sekund
Powered by Kunena fórum