baterka v háji?
Zkus zmerit elektrolyt. Vetsinou kdyz je spatna baterie, tak je na plus polu spatna hodnota.no ja mam tiez problem z baterkou. kupil som novu 44 Ah (na 1,4 myslim ze staci) dal som ju cez vikend nabit. ale ked necham auto stat den - dva tak pri starte netoci motor uplne v pohode ale tak ako by nebola nabita baterka a pritom ked zmeriam volty tak ma okolo 12,7 V az 12,8 V. a odber v klude je 0,08 A. tak kde by mohol byt problem?
Je mozne, ze je vadna od vyroby.
Jeste jedna vec. Dival jsem se do manualu k autu a je tam uvedena baterie 55Ah, takze je otazkou, zda ta 44Ah neni prilis slaba.
no elektrolit nemam ako zmerat pretoze je to bezudrzbova bateria takze sa k nemu nedostanem

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
4 A.h by neměli hrát roli. Ale opravdu je nejlepší to dodržovat. Slabší AKU Ti za chvíli odejde a když tam dáš silnější tak Ti altík nestíhá dobíjet. Nedobíjí ji tak,jak by měl.
no ono ma este napadlo ze to robi koli tomu ze sa trochu schladilo. ked bolo teplejsie tak startovalo v pohode. a inak ked dojazdim autom tak bateria aj po dvoch dnoch drzi stale 12,7 - 12,8 V
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dle mne je takový napětí v normě. Jen nevím,pod kolik voltů by maximálně mělo klesnout napětí při zapnutém spouštěči.
ono mi tu bateriu meral aj jeden chlapik takym specialnym meracom ktory akoze simuluje startovanie auta a hovoril ze je dobra a treba ju len dobit
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Napeti nesmi klesnout pod 10V pri startovani.Dle mne je takový napětí v normě. Jen nevím,pod kolik voltů by maximálně mělo klesnout napětí při zapnutém spouštěči.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Napeti nesmi klesnout pod 10V pri startovani.Dle mne je takový napětí v normě. Jen nevím,pod kolik voltů by maximálně mělo klesnout napětí při zapnutém spouštěči.
tak to urcite neklesa.
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
změřil jsem odběr na prázdno a má to 0,1A což vypadá, že je dost.
Jestli jsem to správně spočítal, tak při baterce 55Ah to znamená 23 dnů bez dobíjení. Je to možný, počítam správně?
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj to je dost..kamarád něl kabely z okna bytovky ven až do auta....,nabíječku doma..
to jsou všechno málé odběry-plnej souhlas,dělá to baterka, jinak aku,je-li v poho má samodobíjecí schopnost ,kdyš začne odcházet tak se začíná vybíjet,snižuje se kapacita,elektrolit je vhorším stavu a pod.vodu ani vlhkost sem tam nepozoroval.
navíc Tipo stálo celou dobu v garáži
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak jsem sundal baterku z nabíječky, když jsem jí zašroubovával, tak měla 13,5 V
změřil jsem odběr na prázdno a má to 0,1A což vypadá, že je dost.
Jestli jsem to správně spočítal, tak při baterce 55Ah to znamená 23 dnů bez dobíjení. Je to možný, počítam správně?
To jsi spočítal správně, ale je to doba do totálního vyšťávení a to z maximálního nabytí.
Reálná doba je tak polovina.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.




Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Plně nabitá baterie, pokud je OK, si musí udržet po 24 hodinách napětí nejméně 12,6 V.
Možná to všichni víme, ale to jen aby řeč nestála

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.