potreboval by som poradiť ohladne kurenia

Více
17 roků 5 měsíců zpět #1 od GIZMO16
kurenie mi išlo dobre až na to,že mi nešlo vobec fukanie,tak som ho vymeni a už to fuka ale iba na 4.stupni.čital som,že by som mal vyčistiť kostru a malo by to isť,ale vobec ju nemožem najst.Mohli by ste mi niekto napisať,či je to tym ukostrenim a kde sa vlastne nachadza? :wink:

Tipo 1.7Ds r.v.89 562000 km,
Terchova-Nizne Kamence

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #2 od Max-el
mam uplne ten samy problem. Už jsem to měl i na druhém Tipu, myslel, jsem, že je to odporama, když jsem je vyměnil začalo to foukat normálně. Když jsem ale odpory kontroloval, tak byly vpořádku.

Teď to mám na dalším Tipu znovu, začalo to zničeho nic, dneska na to chci kouknout, tak potom napíšu čím to bylo

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #3 od GIZMO16
a odpory su v motorčeku?lebo mne nešiel ani ten prvy motorček na prvych troch stupnoch a na štvrtom sa skoro ani nerozbehol.vždy sa zasekol.

Tipo 1.7Ds r.v.89 562000 km,
Terchova-Nizne Kamence

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #4 od scherer012
ja to idem dnes skúsiť vyriešiť.
ale ja mám vymlátené púzdra a skoro žiadne uhlíky, ak všetko zoženiem a zložím, tak napíšem, či to pomohlo......... :?

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #5 od marekus
V motorovém prostoru jsou originální kostřící body na dvou místech. Mezi akumulátorem a chladičem a na druhé straně nad alternátorem. Stačí tyto dva šrouby vyšroubovat, místo doteku na karosérii očistit pilníkem, nebo smirkovým papírem. Všechny kontakty očistit od rzi nebo jiných nečistot a použít vějířové podložky pro lepší kontakt.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #6 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma kostra
dallší kostra je, mám takový dojem v kufru na levém blatníku nebo dole vedle rezervy. už si to moc nepamatuju, ale nějaké káble jsem tam odtud odmontovával

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #7 od GIZMO16

V motorovém prostoru jsou originální kostřící body na dvou místech. Mezi akumulátorem a chladičem a na druhé straně nad alternátorem. Stačí tyto dva šrouby vyšroubovat, místo doteku na karosérii očistit pilníkem, nebo smirkovým papírem. Všechny kontakty očistit od rzi nebo jiných nečistot a použít vějířové podložky pro lepší kontakt.

tu jednu kostru pd baterkou som vyčistil ale ta druha medzi altikom a chladičom ma koncovku,ktora neni nikde zapojena,tak by ma zaujmalo,na čo vlastne je to ukostrenie.Viem iba o svetle.

Tipo 1.7Ds r.v.89 562000 km,
Terchova-Nizne Kamence

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #8 od Max-el
tak u mě chyba odstraněna, měl jsem rozpojenej konektor. Takže jsem zapojil a vše ok.

Jinak ty odpory jsou přišroubovaný v tělese ventilátoru, vede k nim konektor se 4 drátama

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #9 od GIZMO16
a ktory konektor si mal odpojeny?lebo ja videl zatial iba jeden,a to ten,čo ide do motorčeka,ked sa odpaja. :roll: :arrow:

Tipo 1.7Ds r.v.89 562000 km,
Terchova-Nizne Kamence

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #10 od Max-el
ten co jde jen do motoru (2 dráty) - motor se točí jen na stupeň 4 - ten sem měl zapojen

ten co jde o kousek vedle do odporů, jakoby víc vzadu (asi 4 dráty) - ten jsem měl odpojený, nejspíš to bude i Tvůj případ (když konektor nevidíš)

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #11 od scherer012
takže po výmene puzdra rotora a uhlíkov fungujú všetky rýchlosti.......... :driver: :break2:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #12 od GIZMO16
neviem či to bude aj moj pripad,lebo v tom hlavnom kabli,čo ide do telesa motora je prud iba na štvrtom stupni,to som si odskušalô ako prve,či je tam elektrika,ale aj tak dik. :arrow: :idea: :?:

Tipo 1.7Ds r.v.89 562000 km,
Terchova-Nizne Kamence

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #13 od Max-el
musíš mít zapojen i ten druhej konektor co jde do odporů, jestli chceš, tak to zítra vyfotim celý a dam sem fotku

tady v tom článku jsou fotky odporů:
fiattipo.net/modules.php?name=News&file=article&sid=19

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #14 od GIZMO16

musíš mít zapojen i ten druhej konektor co jde do odporů, jestli chceš, tak to zítra vyfotim celý a dam sem fotku

tady v tom článku jsou fotky odporů:
fiattipo.net/modules.php?name=News&file=article&sid=19

no tak tto by si mohol,leo ja som z toho nejako vedla

Tipo 1.7Ds r.v.89 562000 km,
Terchova-Nizne Kamence

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #15 od Max-el
www.fiattipo.net/img/forum/ventilator.JPG

tady je ta fotka, ty 2 silný předpokládám že máš zapojený. Ty další 4 kablíky musíš zapojit do toho odporu, jak jsem posílal odkaz na článek předtím. Odpory jsou přišroubovaný ve ventilátoru. Na fotce jsou vidět oba šroubky, i když ten druhej je ve stínu

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.075 sekund
Powered by Kunena fórum