tahlo topeni? (studeny-teply vzduch) !POMOC NUTNE!

Více
15 roků 3 měsíců zpět #1 od TDGT
kluci nechci zakladat nove tema, ale mam jen takovy dotaz,kdyztak nekdo poradte a hned muze admin to tema smazat,jedna se mi jen o jednu radu, dnes sem se chtel podivat na tahla topeni konkretne na to na prepinani teplyho a studenyho vzduchu (prostedni knoflik) a tahlo sem vypojil z knofliku a kmemu prekvapeni slo uz tak pri prepnuti na teply vzduch natahnout jeste cca o dalsi 2-3 cm,ptam se jestli je tedy mozne ze teply okruh nebyl uplne oteverenej nebo je to tak normalni?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #2 od bery1970
tak až to budeš dávat zpátky ručně zavři ventil topení a knoflík dej na min modré pak jen dotáhni lanko a mělo by to být jak má a nebo naopak otevřít naplno ventil a knoflík na max červené,ale to zas hrozí že se ti ventil úplně nezavře a bude to topit i v létě pokud jsou tam nějaký vůle.otázka je jestli ti to blbě topí,pokud ne držel bych se varianty č.1

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #3 od TDGT
jo ale potrebuju prave vedet jestli kdyt sem tahlo sundal z knofliku kdyz byl v poloze teplej vzduch na max tak jestli po tom sundani ma jit tahlo jeste dal jak sem psal ze mi to slo jeste o 2-3 cm dal potahnout,tim padem zjistim jestli je dostatecne napnuty nebo spatne,tim padem nemusi byt okruh na teplej vzduch z poloviny uzavrenej kdyz mi to slo jeste o tolik povitahnout

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #4 od TDGT
tak neska mi prestalo topeni topit uplne , prepinaci tahlo na teplej a studenej vzduch sem dokonce jak sem popsal vyse dal rucne co to slo na teplej az sem slysel jakoby doraz,motor sem zahral na 85 stupnu a fouka uplne studenej vzduch proste jejedno esi mam otoceny na teply nebo studeny vzduch fouka porad stejnej,sakra cim to muze byt,ventilatory foukaji uz silne jak maji na kazdej stupen,fakt nevim cim to muze byt neni tam jete neco co se treba neotevrelo,?proste proud vzduchu a vsechno de jak ma ale fouka proste studenej vzduch :cry:

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #5 od oBzB
Nepraskl i se nák nevyvlíkl ňákej bazmek co napojuje táhlo na klapku? Kamarádoj to takhle odešlo na puntu, prasklo mu napojení a topilo mu to pořád

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #6 od skypan
zkontroluj jestli ti to otvírá i ventyl na přívodu teplé vody u radiátoru topení(jak si se v tom hrabal tak asi vypadlo ovládání toho ventylu),pak jestli máš dostatečnou hladinu vody,nemáš li nějaké uniky vody...no a potom termostat,třeba zůstal jen seklej(tedy otevřenej)a teplá voda se rychleji ochlazuje přez hlavní chladicí okruh.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #7 od TDGT

zkontroluj jestli ti to otvírá i ventyl na přívodu teplé vody u radiátoru topení(jak si se v tom hrabal tak asi vypadlo ovládání toho ventylu),pak jestli máš dostatečnou hladinu vody,nemáš li nějaké uniky vody...no a potom termostat,třeba zůstal jen seklej(tedy otevřenej)a teplá voda se rychleji ochlazuje přez hlavní chladicí okruh.


a kde je ten ventil prosimte?topeni sem jeste nikd nerozebiral

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #8 od skypan
já topení taky nikdy nerozebíral :D,ale předpokládám kdyš odejmeš tunel pod palubkou,tak najdi přívod od termostatu hadice k radiatoru a někde před radiatoren určite bude regulační ventyl průtoku teplé vody.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #9 od TDGT

já topení taky nikdy nerozebíral :D,ale předpokládám kdyš odejmeš tunel pod palubkou,tak najdi přívod od termostatu hadice k radiatoru a někde před radiatoren určite bude regulační ventyl průtoku teplé vody.


a ten se otvira rucne nejak?nebo na jakym principu pracuje

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #10 od skypan
ne,předpokládám že bude spřažen is klapkou teplého/studeného vzduchu,tj. na krajním pravém knoflíku regulace teplého/studeného vzduchu..
www.fiattipo.net/modules.php?name=News&a...e=article&sid=79
tady je něco o topení.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #11 od bery1970
já ti pošlu ještě jinej obrázek.to táhlo je vidět mezi těma sponama na hadicích.táhlo a knoflík musí bejt spojený lankem.

fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=8337

aby ses k tomu dostal musíš oddělat kryt pod volantem.
ještě mě napadá když vidím ten obrázek že to otevírání jde regulovat tím šroubečkem na táhlu,kterej je tam taky vidět

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #12 od DURI123
v prvom rade si skontroluj ci ti nepovyskakovali tiahla ktorymi su prepojne uzaver klapky tepleho a studeneho vzduchu a ventil ktory pusta teplu vodu do radiatora, je to taky maly labirint.
(lebo mozes mat otvoreny ventil na vodu, radiator je horuci, a zavrety ten co rozdeluje teply a studeny vzduch, ale fuka to studeny vzduch)

ja som to mal komplet rozobrane cely ten tunel a bola to dost zabava...

k tym ventilom: ten ktory "rozdeluje" teply a studeny vzduch je na tunely kusok za radiatorom , a ten co otvara privod vody je na radiatore... skus s nimi pohybat a hadam na nieco prides...

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #13 od Sam_Jr
jak už bylo napsaný - prostřední knoflík ovládá přes vačku na konci lanka jak otevření klapky vzduchu (kolik vzduchu jde přímo z venku nebo se prožene skrz radiátor), tak táhlem i šoupací ventil, kterej pouští vodu do radiátoru (je na té spodní hadici).

nedávno sem se v tom hrabal, měl sem zlomenj právě čep na vačce na nastavení polohy klapky, která mě pak samospádem spadla do polohy "jen studený vzduch z venku". vyřešil to jeden samořeznej šroub :)

ale ten ventil na radiátoru mám tak zatuhlej, že nejde přes táhlo vůbec povolit (a proto se taky zlomil ten čep), proplachování nepomohlo, tak sem ho musel nechat v poloze naplno a táhlo v půlce rozšroubovat, tak aby se otáčela jen ta klapka.
dá se ten kohoutek nějak něčím promazat, tak aby to nějak nezasvinilo chladící kapalinu?

Tipo 1.6 i.e cat AGT (OHC) - r.v. 1990

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #14 od Charles
Když to tady tak čtu, jak je to přidělané ke klapce? Nemá někdo fotku? Já jsem už taky celý topení vyndával, ale nepamatuju si jak to tam fungovalo :oops: Ještě mě tak zajímá jedna věc, kde se dá nastavovat nějakej ten doraz nebo jak to nazvat, prostě když dám topení na plno do červenýho, tak se mi to o kus zpátky vrátí. U jiných tipoušů jsem viděl, že to tam normálně drží naplno doprava :?
Prostě teď řešim topení, protože to topilo docela pěkně, ale teď to netopí skoro vůbec, ruce mi mrznou a musim všechen teplej vzduch (teda spíš vlažnej) pouštět na okno, abych něco viděl ven. Takže něco se buď utrhlo a nebo povolilo. Ty lanka se dají nějak nastavovat :?: myslim jejich krok, jestli není na konci třeba průchodka se šroubkem na tom lanku, kde by se to dalo povolit a nebo naopak přitáhnout :?
to i každá 120ka, která netopí nijak extra, udělá v autě saunu proti mýmu tipu :x

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #15 od DURI123

Když to tady tak čtu, jak je to přidělané ke klapce? Nemá někdo fotku? Já jsem už taky celý topení vyndával, ale nepamatuju si jak to tam fungovalo :oops: Ještě mě tak zajímá jedna věc, kde se dá nastavovat nějakej ten doraz nebo jak to nazvat, prostě když dám topení na plno do červenýho, tak se mi to o kus zpátky vrátí. U jiných tipoušů jsem viděl, že to tam normálně drží naplno doprava :?
Prostě teď řešim topení, protože to topilo docela pěkně, ale teď to netopí skoro vůbec, ruce mi mrznou a musim všechen teplej vzduch (teda spíš vlažnej) pouštět na okno, abych něco viděl ven. Takže něco se buď utrhlo a nebo povolilo. Ty lanka se dají nějak nastavovat :?: myslim jejich krok, jestli není na konci třeba průchodka se šroubkem na tom lanku, kde by se to dalo povolit a nebo naopak přitáhnout :?
to i každá 120ka, která netopí nijak extra, udělá v autě saunu proti mýmu tipu :x



ked sa lepsie pozires na ten mechanizmus klapiek a ventilu tak tam mas taky maly prevod -2 ozubene kolieska a na nich je niela riska ta by sa mala navzajom prekrynat na oboch kolieskach a v tedy je kurenie tusim v polohe OFF ale niesom si isty.. sak ale to zistis -omyl pokus.
no a k tomu spravnemu nastavovaniu .. za tie roky je to uz dost vybehane a neda sa spoliehat len na tu risku, ja som s tym zabil cely den ale to ratam kompletne vybratie toho tunelu, vycistenie a premazanie mohyblivych casti...to steloval mi zabralo asik polhodiny kym som to dostal do takej polohy aby to fukalo horuci vzduch a po otoceni studeny... chce to len cas a trpezlivost a pohrat sa s tymi ozubenymi kolieskami a nadstavenim oceloveho lanka, ktore to vsetko ovlada.

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.516 sekund
Powered by Kunena fórum