Oprava plastů - nárazník

Více
15 roků 8 měsíců zpět #1 od stiglitz
Pánové - mám opravovanej nárazník. Byl prasklej v rohu a tamtéž zavařen nějakým způsobem ale je to vidět. Chci se zeptat jestli je možný opravit to tak že nic nebude vidět, nebo na to mám vykašlat a sehnat novej. Nechci nic tuningovýho. Jo a ještě ten můj má spodní partie v laku, jak olakovat takovej plast?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #2 od Charles
Stiglitzi, ty takovej starej kozák tady a neumíš použít funkci hledat? O stříkání a lakování plastů tu bylo už tolikrát dokola řečeno spousta věcí, postřehů i zkušeností s barvami ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #3 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Oprava plastů - nárazník
jj, dobrá rada nad zlato.. :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #4 od stiglitz
Ano ano, a oprava? Je tam vidět povrchu ten svár...Stydím moc ale založil jsem to hlavně kvůli tý opravě. lak je sekundární problém.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #5 od Charles
Já to myslel jako srandu ;)
No na ten plast bys musel mít jedině svářečku (ale tu co je na to určená, ne nic samodoma). Nebo pokud to drží a nemusíš to znov vařit, tak se to dá vyhladit tím silikonem v tavné pistoli, ale to je vážně piplačka a musíš to dělat fakt jemně, aby toho nebylo moc, protože se to nedá obrousit, to se trhá pak celé.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #6 od mt-tuning
nejaka ta fotka by nebola? aby som mal predstavu co ti mam poradit...

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #7 od stiglitz
Spíš to vypadá že seženu novej nárazník. Já bych musel k autu s foťákem a za chvíli jdu na odpolední. parkuju jinde. No ten šrám je vidět na povrchu, je tam jakoby roztavenej povrch, tam co to bylo prasklý. Někdo to opravoval, ale celkem zdařile, na to jak je odfláknutý zbytek. Je to jakobys horkým šroubovákem přejížděl po povrchu. Nezasahuje to to lakovaný části dole.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #8 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Oprava plastů - nárazník
vem na ro rozbrušovačku, udělej rýhu, odmasti to, pak vem nějakou tvrdo PVC elektrodu průměc 2mm, na nárazník erdu, navař to, a pak zase vybroust na plocho rozbrusem, na to PVC tmel, přebrousit smirkem na plast zrnitost 200 pak vodní 400, a pak už to znáš.. plnič..atd..
ps: kdyby jsi dal na konec bodyčko, taky by to mohlo vypadat zajímavě a originálně.. :D :D :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #9 od BlackJack
Myslíš nárazník nebo spojler? Nechci tě nějak postrkovat, ale spoustu lidí řekne "nárazník" a myslí "spojler". :oops:

On povrch nárazníku není hladký, opravy na něm pujdou viditelně vidět. Ale pokud už bych chtěl nějakou opravu zrealizovat, musel bys svařovat s přídavkem materiálu. Materiál nárazníku bude nejspíš "P P" - tedy svařovat teplotou 230° (vzduch max. 300°).

Pokud jsou mezi díly praskliny nebo jsou části utrhlé od sebe, tak by je bylo vhodné znova svařit "P P" drátem. Máš na výběr, jestli svařovat zevnitř (zajistíš pevnost, ale ne estetičnost) nebo zvenku (zbytky plastového drátu zevně ubrousíš a v konečné fázi zahladíš za pomoci nějakého sajrajtu. Ten musí být vhodný na plasty, nesmí být tvrdý jako tmel, protože by praskal a loupal se.

Před svařováním samotným se dělají návarové zkoušky, aby se zjistilo, z jakého plastu nárazník je. No a pak už hurá na věc.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #10 od stiglitz
Je to skutečně nárazník, spojler pod ním je o.k. Je na něm jakoby taková ta struktura.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #11 od stiglitz
Asi to vybrousím, ale celej povrch, takže si to hodím. Ale vibrační bruska je ok,ok. Povrch sjednotím. Protože přes to stejně přijde lak.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #12 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Oprava plastů - nárazník

Asi to vybrousím, ale celej povrch, takže si to hodím. Ale vibrační bruska je ok,ok. Povrch sjednotím. Protože přes to stejně přijde lak.

budeš muset asi pod vodou,páč jiníáč budeš mít broušenou plochu chlupatou a špatně se to potom srovnává.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #13 od BlackJack
Na druhou stranu na chlupatém a drsnějším povrchu líp drží barva :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.065 sekund
Powered by Kunena fórum