tupá rána při zatáčení


Není možné, že by to dělalo jedno z axiálních táhel řízení? Jak to případně zkontrolovat? Nemá někdo podobné zkušenosti a řešení?
Samozřejmě přední náprava komplet bude na pořadu (kotouče, desky, pružiny), dám nový ramena (ty to potřebujou), potom dám rovnou i tyčky stabilizátoru i když jsou asi rok a půl starý, ale není to taková velká položka, co bych neobětoval a pro jistotu tam hodim i čepy řízení, ale pokud by to nepřestalo, tak by mě to teda ukrutně dopálilo. Ještě jsem měl upřesnit, že to dělá nepravidělně a při různých rychlostech, jednou to udělá když jedu na volnoběh a jindy zase když jedu třeba 40 a víc zatočim.
díky moc za pomoc

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mě to tehdy dělalo úplně to samé a byl to vymlácený čep v rameni. Ramena mám už oba vyměněné a rány přestaly. Takže myslím, že to bude i Tvůj případ...
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To BlackJack: kolik tě stála ta geometrie, koukal jsem, že máš v galerce i výpis


Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak když sem vyměnil ramena, čepy řízení a stabilizátory, tak auto mělo parádní přesné řízení, neplavalo to, drželo výborně na silnici, reagovalo přesně na prudké zatočení. Prostě lahoda


FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.



Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
udělal gemču a vyhodil gumy (za 1000 km byly sjetý na kord) a od té doby to nedělalo

Michal Tipař [img:35fd246b7a]www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.


Jinak Charlesi, až budeš měnit ramena, čepy a stabilizátory, tak si raději sežeň někde místo se servisním zvedákem. Celá výměna netrvá dlouho, pokud dostaneš čepy z pouzder. Je dobré mít nůžkový stahovák na čepy řízení, si pamatuju, že se jednomu moc nechtělo ven. Pak si taky sežeň pár matiček se silonovým pouzdrem, pokud nechceš použít ty staré (celkem jich je tuším 8 - 4ks na stabilizátory, 2ks na čepy řízení, 2ks na čep nápravy / na čep ramene lze použít ty staré, nehrozí že by šroub vypadnul/), nezapomeň na odrezovač, abys prostříknul před demontáží čepy řízení + jiné matičky a ocelák, abys očistil závit táhla řízení před demontáží. A pravidlo kterým se řídím já je taky mít sebou kámoše, nejlépa mechanika se servisem

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak s tím řízením to mám v plánu udělat následovně. Normálně vezmu druhou pístnici a tu očistim, dám nový táhla, čepy řízení a pak to prohodim, protože budu vyndávat i nápravnici

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Budeš rozdělávat celej traktor kvůli jedné trubce?Jinak s tím řízením to mám v plánu udělat následovně. Normálně vezmu druhou pístnici a tu očistim, dám nový táhla, čepy řízení a pak to prohodim, protože budu vyndávat i nápravnici
šrouby a matky dám nový


FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1) potřebuje antikorozní ochranu
2) je na ní celý řízení
3) drží na ní ramena
Takže já jen vybouchám čepy řízení, čepy ramen a povolim nápravnici, pak půjde všechno dolů




Další věc co se dělá velmi špatně když je nápravnice na autě je výměna těsnění pod vanou

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Ví někdo jestli jsou tyčky stabilizátoru na přední nápravu shodné pro všechny motorizace? Nebo je mezi nimi nějaký rozdíl?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.