odvzdušňování

Více
15 roků 3 měsíců zpět #1 od jipaf
odvzdušňování vytvořil uživatel jipaf
s moterem či bez...
a proč s nebo bez...

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #2 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma brzdy
a proč teda odvzdušnovat brzdy za nastartovaného motoru, když v žádné chytré knize o tomto není ani zbla :?: proč ne třeba za pomoci pumpy tlačit brzdovku do systému pod tlakem, bez nutnosti startovat motor anebo našlapávat brzdy :wink: to je zas anketa jako prase, navíc pojmenovaná nepřesně

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #3 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: odvzdušňování
Motor netreba. Osobne ani neslapu. Pouze odvzdusnuju kompresorem :?

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #4 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: odvzdušňování
né všichni máme třebas vývěvu jako ty, né všichni si vyrobíme nějaký bazmek mezi pumpu a nádobku, a tu trochu benzínu co se spálí při šlapání na volnoběh, je to pořád levnější než bych si ji musel jet někam půjčit,..
a to, že se o tom nepíše v knize nic? to je jako zakázané? nesmí se to? s motorem jde pedál lehčeji, je tam přece posilovač, tak proč si něco neulehčit,... když jsem posledně měnil kapalinu, pomáhala mi manželka, tak proč ji nutit držet se volantu a drepčit po pedálu a namáhat se ? :D
Michale, pokud to děláš třebas přetlakem či podtlakem, je pro tebe zatěžko tam jednoduše prdnout hlas bez a jít dál? :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #5 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: odvzdušňování
zásadně bez, s posilovačem vůbec necejtim, kdy je správně našlápáno, právě tam neni ten tlak nohy na pedál...při našlapávání se mi to zdá citlivější a líp poznám, že tam je ještě bublina.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #6 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: odvzdušňování
já naopak jedině s motorem, protože to usnadní šlapání, místo trojitého sešlápnutí na plný tlak stačí jednou, navíc beru v potaz i osobu "šlapače" :wink:
U mě odvzdušňování brzd vždycky znamená kompletní výměnu kapaliny tak je potřeba šlapat poměrně dlouho, zvlášť na zadních kolech, většinou proteče systémem 1l bzdovky...

Michal Tipař [img:35fd246b7a]www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #7 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: odvzdušňování
Já jsem taky fanda ovzdušňování s motorem, protože bez to nemá ty pořádný grády. Taky jsem dřív ovzdušňoval bez motoru, ale nedařilo se mi to udělat pořádně, navíc člověk kolem toho lítal jak sršen kole po kolu. S motorem se mi vždycky podařilo vymáčknout z potrubí ještě bublinku, hlavně na zadních kolech.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #8 od MarianBarton
Odpověděl MarianBarton pro téma Re: odvzdušňování
Bez. Clovek lip cejti zda pedal tvrdne, nespaluje palivo a clovek, kterej dela zadky, nen spalenej od vyfucku a neni nadejchanej splodin.

TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #9 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma brzdy

né všichni máme třebas vývěvu jako ty, né všichni si vyrobíme nějaký bazmek mezi pumpu a nádobku, a tu trochu benzínu co se spálí při šlapání na volnoběh, je to pořád levnější než bych si ji musel jet někam půjčit,..
a to, že se o tom nepíše v knize nic? to je jako zakázané? nesmí se to? s motorem jde pedál lehčeji, je tam přece posilovač, tak proč si něco neulehčit,... když jsem posledně měnil kapalinu, pomáhala mi manželka, tak proč ji nutit držet se volantu a drepčit po pedálu a namáhat se ? :D
Michale, pokud to děláš třebas přetlakem či podtlakem, je pro tebe zatěžko tam jednoduše prdnout hlas bez a jít dál? :D

nevšiml jsem si, že bych napsal, že JÁ to tak dělám :idea:a že bych měl na puntu vývěvu jsem taky jaksi nepostřehl

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #10 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: odvzdušňování
jedině bez není smrad okolo a jako u zadku u výfuku je to hnus,
ale ještě bych dodal já jsem sundával i kola,pěkná pakárna ale nemohl jsem se k tomu jinak dostat
takže s kolama nebo bez kol? :lol: :lol: :lol:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #11 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: odvzdušňování
Sundávám obě přední tak že auto vpředu postavím na špalky a dozadu si vlezu pod auto. Vzadu je to sice natěsno a člověk se u toho kroutí a hledá tu nejsprávnější polohu, ale jde to v pohodě .. pokud člověk nemá velký pupek :lol:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #12 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: odvzdušňování
no já dodám jenom několik poznatkú:kdyš je ABS je to o hodně jednodužší s motorem(i já to mám za sebou už i na Švédovy)páč jde to lechčeji a je jistota že pedál jde opravdu na doraz.
používám hadičku a skleničku s trochou kapaliny,páč 1)při zpěrném chodu pedálu se zpět nenasaje vzduch a to na 100% :!:
2)vidím či jde už kapalina nebo ještě vzduch.
-takhle se krásně vymění kapalina a i podle barvy vidíte zda už došla nová či se ještě vyprazdnuje stará(skoro většinou už černá,nebo tmavá kapalina)
Ps:při omezovači na zadní nápravě je potřeba je potřeba jí mít zaríženou(omezovač je více otevřen) a tím je i volnější prútok kapaliny skrz něj.
proto k tomuto účelu je nejlepší rampa :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #13 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: odvzdušňování

Sundávám obě přední tak že auto vpředu postavím na špalky a dozadu si vlezu pod auto. Vzadu je to sice natěsno a člověk se u toho kroutí a hledá tu nejsprávnější polohu, ale jde to v pohodě .. pokud člověk nemá velký pupek :lol:

noo ty seš štíhlej :roll: co máme říkat mi staří tatíci :?: :twisted: :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #14 od oBzB
Odpověděl oBzB pro téma Re: odvzdušňování
Já bez motoru, s koly a se skleničkou jako skypan.

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #15 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: odvzdušňování
Styl ovzdušnění mám podobný jako skypan. Koupil jsem si necelé dva metry silikonové průhledné hadičky a tu používám kromě natahování kořalky z demižónu taky k ovzdušnění brzd (její kousek odřežu, ne aby si někdo myslel že s tou stejnou hadicí nasávám kořalku i brzdovku :D) V hadičce člověk vidí všechno. Nehrozí ani takový problém jako zpětné natažení vzduchu do válce/třmenu jako bez použití hadičky.

Jinak skypane: bříško zatím velké nemám, ale to je i věkem, stále jsem mezi nejmladšími na fóru a jsou mezi náma i starší kteří mají bříško menší než já :lol:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.110 sekund
Powered by Kunena fórum