má 1,9 td předehřívání nafty?

Více
17 roků 1 týden zpět #1 od MAJER
jak poznam že to funguje_?

fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #2 od Tomas-Oaza
muzes zkusit jestli ti tam jde proud do tech konetoru

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #3 od Jenda
Původně by to předehřev mělo mít,pokud to někdo před tebou neodstranil.Já sem tam měl akorát patici s kabelem.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #4 od majster
najprv zisti ci ho tam mas, je to cierny umelohmotny kus medzi filtrom a drziakom, a trci z neho kabel s konektorom.
ak tam je tak po zapnuti kl. pri nizkej teplote nafty tam ma tiect prud, ak je zopnuty termostat tiez na drziaku filtra.
tak ten prud zmeras hoci zapojenou ziarovkou.
ak svieti, tak topi ak nie tak nie.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 dní zpět #5 od skypan
ano termostat,to je to čidlo našroubovaný vedle vývodu vedení nafty,z držáku pal.filtru,pod tím je černý plastový mezikus(předehřev nafty) a na to se šroubuje palivový filtr.pak by ti někde okolo měla vyset ještě jedna zásuvka a ta je na čidlo vody odloučené z nafty,to čidlo se šroubovalo ze spodu místo plast.výčka odkalení,ze spodu samotného filtru.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.035 sekund
Powered by Kunena fórum