prosim o radu /problemy s turbem/

Více
17 roků 3 týdnů zpět #1 od TDGT
kluci zdravim vas vcera sem jel ze svym tipkem a jedu uplne normalne,do mensiho kopce na 4 rychlostni stupen,slapnu naplyn a nic se nedelo motor nechtel vubec zrychlovat,predtim kdyz sem jel stejny usek tak sem v kopci stoupl na plyn a citil jak auto zrychlovalo jenze ted to vubec nejelo a musel sem podradit na trojku,moje podezreni padlo ihned na turbo,pak se to zase rozbehlo a jeste jednou mi to tak udelalo,je mozne ze to muze byt turbem,?a taky se mi zda ze kdyz obcas jedu kolem tech 3000 otacek tak slysim takovy divny svisteni az pisteni (nevim jak to popsat, nemel nekdo stejny problem?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #2 od majster
a mas meranie tlaku turba? aky tam mavas tla?
to piskanie moze byt turbo.
skontroluj hadicky na prepoji sacia komora a naftove cerpadlo, ci nema praskliny, a regulaciu turba mozno ze sa zasekava prepustaci regulator.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #3 od mt-tuning
vidim to na prasknutu hadicu od turba alebo netesnost medzi nimi...

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #4 od TDGT
tlak turba mam presne v polovine mezi 0,5 a 1 pri plnem zatizeni do kopce, jak sou ty hadicky pristupne?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #5 od majster
tak ten tlak je v poriadku, a aj hadicky budu, inak by to neukazovalo.
mohla by to byt aj spatna nafta? si si isty s kvalitou?
alebo naftovy filter.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #6 od TDGT

tak ten tlak je v poriadku, a aj hadicky budu, inak by to neukazovalo.
mohla by to byt aj spatna nafta? si si isty s kvalitou?
alebo naftovy filter.


no naftovy filtr tam zas tak dlouho nemam, cca 10 000km, a to sem najel za necelyho trictvrte roku,jinak nafta to nevim to si nemyslim,auto de uplne v pohode,startuje na drc jak v zime tak vlete, a tohle se mi stalo poprve,ale to svisteni uz nejakej patek trva,jem ozny ze je nejaka zavada teda na turbu?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #7 od majster
takze teraz ti to ide uz dobre, a strata vykonu bola len docasna?

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #8 od TDGT
jj dneska uz zas v pohode, rano dyz sem jel do prace tak sem to vselijak zkousel a bylo zas vse v norlmalu :?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #9 od tom.podluzak
nemas ucpany to sani v nadrzi ja tam mel humus nuco jako zdrcla vazelina tky mi to nechtelo tahat

Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #10 od majster
no mohlo to byt upchatym sacim kosom v nadrzi, ale to sa skor prejavi pri nizkych teplotach, alebo este karbonom v turbine, ktory sa uvolnil, a zablokoval rozbeh turbiny.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #11 od bombastiq

alebo este karbonom v turbine, ktory sa uvolnil, a zablokoval rozbeh turbiny.



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

no nic proti ale tohle nemůžu nechat jenom tak

pane vidělste někdy co se stane turbu když nasaje třeba pouze
jen papírovou vložku filtru ??????

z turba se stane hromádka hliníkovejch špon !
nedej bože když třeba do lopatky drbne troška karbonu
8O

jenom tak pro představivost turbo při "rozběhu" (fáze kdy turbo je již schopné vytvářet přetlak v sacím traktu)

má rotor turba cca 30 000 ot/min
čili když do něj drbne kus karbonu ????

to je jako by proletěl pták motorem z boingu 747
okamžitě sa lopatka ohne a rotor dostane nevývažek
a okamžitě naráží do statoru tím pádem se další
lopatky otrhají !!!!!!

nicméně pro srovnání turbo jako takové si !!! odebírá !!!
z výkonu motoru cca 25% (pozor turbo odebere 25% ale přidá 50%)
čili tkdyž mám auto 90 ps tak cca na turbu je výkon nějakejch 15 koní !!
a tím chcete říct že kousek karbonu zastavý 15koníků ???????
silná slova

jinak tady je link pro lidi co mi nevěří

zajámavá je část POŠKOZENÍ CIZÍM TĚELESEM

www.turbopower.cz/poskozeni.htm

a tady je ve větším jak to asi vypadá
a to je pouze nuda= 20 000 ot




jo jinak si myslím že chvilkově chyběla nafta
třebo bordel v nádrži :wink:

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 týdnů zpět #12 od majster
to co si tu popisal je pravda, s tym suhlasim, ALE karbon sa v turbine uklada na strane vyfukovych plynov, to hlinikove koleso je na strane vzduchu, vo vyfuku je koleso ocelove, a to sa mohlo zaseknut, a tym padom sa nedokaze rozbehnut, myslim z kludu.
neni to moj vymysel, opravoval som turbinu z tipa, nie sice svojho, ktore malo prave tuto zavadu, a turbina sa nedokazala rozbehnut, doniesli ho na repas mozisk, no po rozobrani uz bolo jasne , loziska boli bez vady.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 týdnů zpět #13 od bombastiq
no na straně výfuku vrtulka není z oceli
ale je z mosazi
a věř že to musí bejt pjekně velkej kus karbonu
aby to zastavilo rozběhový 3 koně
na osce turba nepočíteje 2,5-3 bary co je mezi svodama a vrtulkou

nevim ale nějak se mi nechce věřit že pevná částice
zastaví rotor turba bez poškození :?

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 týdnů zpět #14 od skypan
tyto a podobné věci se už tuším někde probýraly,ale vím(a mám to vyzkoušené)a tento proble se mně stal,ale nebylo to turbem :!: ale odpadajícím karbonem ve vejfuku :!: :!: ,páč náseldně (byl to nenadálý souběh událostí),jsem měl před pádem zadní tlumič a kdyš sem ho sundal(než sem ho zpět vařil na potrubí),tak sem zněj vysipal pořádnou hromadu karbonu (a i po oklepání )se vysipaly šutry velikosti(3-5mm)štěrku :!:
po této opravě se mi přez rok nestratil ani poník!!! z výkonu mototu,
takže jednoduchá rovnice je:přiucpanej vejfuk(tlumič)funguje jako klapka a pokud nenají vyfuk.plyny kam odejít(nemůžou mít správnou rychlost proudění),tak není šance rostočit vetylátor turba na tolik,aby natlakoval(přeplnoval) válec :wink:
kdyby se koupil nový vejfuk(celé vedení i s tlumyči)tak věřím tomu,že to auto pojede jako blázen,alespon podle reakcí lidí kerý si koupily celé vedení a nelitovaly té investice.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 týdnů zpět #15 od majster

no na straně výfuku vrtulka není z oceli
ale je z mosazi
a věř že to musí bejt pjekně velkej kus karbonu
aby to zastavilo rozběhový 3 koně
na osce turba nepočíteje 2,5-3 bary co je mezi svodama a vrtulkou

nevim ale nějak se mi nechce věřit že pevná částice
zastaví rotor turba bez poškození :?

a mas zase pravdu ale tu najskor islo o to ze turbo sa zablokovalo stojate, potom uz sa nevedelo roztocit, a do kopca kde bol potrebny tah uz motor nemal dost vzduchu, a sucasne bol obmedzeny odchod spalin.
prejavilo sa to tak ako to pise hore.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.070 sekund
Powered by Kunena fórum