zachrante me pls do patku potrebuju odjet:)

Více
17 roků 10 měsíců zpět #1 od tomakecTD
mam 1,7D s novym cerpadlem,je na miste puvodniho,dal sem to do servisu na serizeni,seridili mi poze rozvody cerpadlo ne ze udajne neotevre trysky kvuli malymu tlaku.Jenze ja sem zjistil ze na nem byla ubrana nafta nevim proc je to nenapadlo.Ted kdyz startuju to jen sem tam kouri ale nechyta...zkousel sem s tim pootacet v rozmezi sroubu a nejlepsi poloha je jedina ze to jen mirne kouri.Da se s tim neco udelat po domacku? nebo jak to mam zprovoznit myma rukama a hlavne cim:) moc díky za rady :wink: :)

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #2 od tomakecTD
Jo a mechanik usoudil to ze nafta neprochazi tryskami tim ze z vyfuku nic neslo.Me teda po pridani nafty jo.

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #3 od tomakecTD
a ješte neco do třetice :D to čerpadlo má plyn naopak .....u toho starýho byl plyn(to želeto jak na něm drži plyn)na zadní straně čerpadla a ted te přímo napředu.Ale jinak vypadá stejně.Nemůže mit třeba nějaký jiný tlak nž původní?

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #4 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma seřízení čerpadla
čerpadlo si myslím bude ok, spíš vyměň trysky a zkontroluj žhavení, jestli to nežhaví tak to nenakopneš, žhavení zkontroluješ pomocí 12V žárovky a kusu drátu, jeden drát na žhaviče druhý kostra otočit klíčem, svítí ok, nesvítí nejde štáva je lepší je i vymontovat jestli nejsou žhaviče opálené, ještě to může být elektoventil přívodu paliva, ale spíš ne. odskoušet taky žárovkou. dál ucpaný filtr nebo vedení, ale spíš to budou trysky. začni kontrolu od nejjednoduššího. u mě to byla kostra od žhavení( nešlo nastartovat) jinak tohle píšou v chytré knížce

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #5 od PavelM
Muze to bejt taky jen zavzdusneny. Povol si trubky od vstriku a zkus startovat. Pokud potece nafta, tak je to ok. Pak zkus to zhaveni. To cerpadlo je original na Tipo 1.7D?

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #6 od Tomas-Oaza
nejdriv se presvec jestli tam jde ta nafta,pak to muzes zacit zkouset natocit.pokud neni motor pred smrti tak ti musi (po delsim toceni ) ted v lete chytnout i bez zhaveni. pripadne to zkus vzit na lano,ale nez pustits spojku tak zatoc starterem at si ohlidas rozvody a neni to pro ten motor takovej napor.

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #7 od PavelM
Kdyz nepujde zhaveni, tak muzes natahnout kabel (silnejsi) a na cca 5-10vterin ho priloz na listu co propojuje zhavici svicky a hned zkus startovat. Ale to jen v pripade, ze tam pujde nafta..

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #8 od tomakecTD
zhavi to jak ma,je to odvdusneny,ze vstriku jde nafta,a tocil sem tak ze sem skoro vybil baterku a jestli je to cerpadlo original to jediny nevim je to naky divny je mozny ze je z punta

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #9 od PavelM

zhavi to jak ma,je to odvdusneny,ze vstriku jde nafta,a tocil sem tak ze sem skoro vybil baterku a jestli je to cerpadlo original to jediny nevim je to naky divny je mozny ze je z punta


Pred 14ti dny jsme delali fiestu 1.8D. Kamos menil palivovej filtr. Nafta na vstriky sla, ale dost malo. Tak jeden startoval a druhej mackal tu pumpicku na naftovym filtru. Vybili jsme 2 baterky 60Ah, nez sla nafta poradne a chytlo to.. Vydel bych problem v tom. Nebo nekde v predstriku, ale i tak by to mohlo chytit..

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #10 od scherer012
keď si menil čerpadlo nemohlo sa stať, že si posunul rozvodový remeň? :?

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #11 od tomakecTD
uf...tipo uz nejak po dnesnim dni jede..sice kouri ale jede uz jen dostelovat predvstrik :D a jinak všem díííky za rady!!!! :wink:

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #12 od PavelM

uf...tipo uz nejak po dnesnim dni jede..sice kouri ale jede uz jen dostelovat predvstrik :D a jinak všem díííky za rady!!!! :wink:


Jeste napis co tomu bylo? :idea:

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #13 od tomakecTD
No cerpadlo davalo malej tlak=neotevrelo trysky,pak bylo spatne dane na rozvodaku.je to hrozna jebacka to serizovat ale vcelku to neni nic slozityho :D

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #14 od Dresik
Tak co ti v tom servise tedy dělali? :roll: Ale aspoň, že to už jezdí..do pátku jsi to dal :wink:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.062 sekund
Powered by Kunena fórum