EGR ventil

Více
18 roků 5 měsíců zpět #1 od temprař
EGR ventil vytvořil uživatel temprař
Chlapi,prosím Vás k čemu slouží EGR ventil u turbodieselů. Dík

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #2 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: EGR ventil
egr ventil funguje na recirkulaciu vyfukovych plynov. vyfukove plyny sa vracaju do komory, pretoze vyfukovy plyn je horucejsi ako nasavany vzduch. tymto posielanim vyfukovych plynov sa dosiahne to, ze mix vzduchu nafty sa lepsie vznieti a tvoj motor pracuje viac efektivnejsie.

sam si to nedokazes opravit, je to elektronicka suciastka..

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #3 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: EGR ventil
hlavne je tam na znizenie emisii.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #4 od JohnnyTD-GT
Odpověděl JohnnyTD-GT pro téma Re: EGR ventil
No ja sem mel dojem, ze egr prave vykon snizuje, ze je tam jenom kvuli emisim...

Fiat Tipo 1.9TD granturismo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #5 od vejvy.f
Odpověděl vejvy.f pro téma Re: EGR ventil
Přesně, snižuje výkon a prý zvyšuje i spotřebu.
Já jsem ho odpojil, na výkonu jsem teda nic nepoznal, a spotřeba nevim, tu jsem teď ještě přesně neměřil.

FIAT TIPO 1.9TD, FIAT PUNTO 1.7TD, PUNTO S 1.1 , PUNTO 1.2 60SX, Lancia kappa SW 2.4i

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #6 od jarda3
Odpověděl jarda3 pro téma Re: EGR ventil
Ja EGR zaslepil.
Dulezity je stav a tesnost ventilu.
Muze byt i paskla membrana pres kterou klesa potrebny podtak pro posilovac brzd.
Podle zkusenosti to znovuspalovani zanasi sani,hlavu a ventily.
Precejen tyto vozy jsou konstruovany tak max. na 7-10let :idea:

Musel jsem ho zasalepit, byl tam prodreny ten ohebny krk co vede do sani z EGRu a tam muze unikat preplnovani turba :!:

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #7 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: EGR ventil

Ja EGR zaslepil.
Dulezity je stav a tesnost ventilu.
Muze byt i paskla membrana pres kterou klesa potrebny podtak pro posilovac brzd.
Podle zkusenosti to znovuspalovani zanasi sani,hlavu a ventily.
Precejen tyto vozy jsou konstruovany tak max. na 7-10let :idea:

Musel jsem ho zasalepit, byl tam prodreny ten ohebny krk co vede do sani z EGRu a tam muze unikat preplnovani turba :!:


Ja mam posilovac pohanany vakuovou pumpou na hlave motora. Ty to mas inak?

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #8 od jarda3
Odpověděl jarda3 pro téma Re: EGR ventil
Mame to shodne.
Vyveva vytvari podtlak ,jak pro posilovac tak i pro EGR.
Do EGRu to proudi pres el. ventil ovladany ridici jednotkou.

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.052 sekund
Powered by Kunena fórum