EGR ventil
18 roků 5 měsíců zpět #1
od temprař
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
EGR ventil vytvořil uživatel temprař
Chlapi,prosím Vás k čemu slouží EGR ventil u turbodieselů. Dík
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #2
od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: EGR ventil
egr ventil funguje na recirkulaciu vyfukovych plynov. vyfukove plyny sa vracaju do komory, pretoze vyfukovy plyn je horucejsi ako nasavany vzduch. tymto posielanim vyfukovych plynov sa dosiahne to, ze mix vzduchu nafty sa lepsie vznieti a tvoj motor pracuje viac efektivnejsie.
sam si to nedokazes opravit, je to elektronicka suciastka..
sam si to nedokazes opravit, je to elektronicka suciastka..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #3
od rat21
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Odpověděl rat21 pro téma Re: EGR ventil
hlavne je tam na znizenie emisii.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 169
18 roků 5 měsíců zpět #4
od JohnnyTD-GT
Fiat Tipo 1.9TD granturismo
Odpověděl JohnnyTD-GT pro téma Re: EGR ventil
No ja sem mel dojem, ze egr prave vykon snizuje, ze je tam jenom kvuli emisim...
Fiat Tipo 1.9TD granturismo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #5
od vejvy.f
FIAT TIPO 1.9TD, FIAT PUNTO 1.7TD, PUNTO S 1.1 , PUNTO 1.2 60SX, Lancia kappa SW 2.4i
Odpověděl vejvy.f pro téma Re: EGR ventil
Přesně, snižuje výkon a prý zvyšuje i spotřebu.
Já jsem ho odpojil, na výkonu jsem teda nic nepoznal, a spotřeba nevim, tu jsem teď ještě přesně neměřil.
Já jsem ho odpojil, na výkonu jsem teda nic nepoznal, a spotřeba nevim, tu jsem teď ještě přesně neměřil.
FIAT TIPO 1.9TD, FIAT PUNTO 1.7TD, PUNTO S 1.1 , PUNTO 1.2 60SX, Lancia kappa SW 2.4i
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #6
od jarda3
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Odpověděl jarda3 pro téma Re: EGR ventil
Ja EGR zaslepil.
Dulezity je stav a tesnost ventilu.
Muze byt i paskla membrana pres kterou klesa potrebny podtak pro posilovac brzd.
Podle zkusenosti to znovuspalovani zanasi sani,hlavu a ventily.
Precejen tyto vozy jsou konstruovany tak max. na 7-10let
Musel jsem ho zasalepit, byl tam prodreny ten ohebny krk co vede do sani z EGRu a tam muze unikat preplnovani turba
Dulezity je stav a tesnost ventilu.
Muze byt i paskla membrana pres kterou klesa potrebny podtak pro posilovac brzd.
Podle zkusenosti to znovuspalovani zanasi sani,hlavu a ventily.
Precejen tyto vozy jsou konstruovany tak max. na 7-10let

Musel jsem ho zasalepit, byl tam prodreny ten ohebny krk co vede do sani z EGRu a tam muze unikat preplnovani turba

Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #7
od rat21
Ja mam posilovac pohanany vakuovou pumpou na hlave motora. Ty to mas inak?
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Odpověděl rat21 pro téma Re: EGR ventil
Ja EGR zaslepil.
Dulezity je stav a tesnost ventilu.
Muze byt i paskla membrana pres kterou klesa potrebny podtak pro posilovac brzd.
Podle zkusenosti to znovuspalovani zanasi sani,hlavu a ventily.
Precejen tyto vozy jsou konstruovany tak max. na 7-10let
Musel jsem ho zasalepit, byl tam prodreny ten ohebny krk co vede do sani z EGRu a tam muze unikat preplnovani turba
Ja mam posilovac pohanany vakuovou pumpou na hlave motora. Ty to mas inak?
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #8
od jarda3
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Odpověděl jarda3 pro téma Re: EGR ventil
Mame to shodne.
Vyveva vytvari podtlak ,jak pro posilovac tak i pro EGR.
Do EGRu to proudi pres el. ventil ovladany ridici jednotkou.
Vyveva vytvari podtlak ,jak pro posilovac tak i pro EGR.
Do EGRu to proudi pres el. ventil ovladany ridici jednotkou.
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.052 sekund