Nefunkční červená kontrolka u digitalu

Více
16 roků 3 měsíců zpět #1 od Charles
ahoj všem, tak jsem zjistil, že při otočení klíčku by se měli rozsvítit 3 červené kontrolky na palubce - dobíjení, mazání a vstřikování :!: Jenže co mám tipo mi svítí pouze dvě (dobjení a mazání) nenapadlo mě že by měla svítit i ta třetí, myslel jsem že se má rozsvítit pouze při problému :!:
Samozřejmě mě napadlo jako první vyměnit žárovku, ale tím to taky není :!:

Prosím zda by někdo s tímto stejným motorem (1.6 DOHC) nebo pokud to je stejné u jiných, mohl poradit jak a na co to je připojené.... se zapojením elektriky v mém autě bojuji od koupi :?

děkuji moc za všechny rady a nápady ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #2 od Charles
Prosím mohl by mi to někdo osvětlit :?:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #3 od alain
Kontrolka vstřiku je zapojená na řj a při otočení klíčku by měla svítit a za pár vteřin zhasne pokud nestartuješ.Ona hlídá čidla motoru a lambdy.Stačí za chodu odpojit nějaké čidlo,ale né od teploměru a za pár vteřin ze rožne a svití mám to vyzkoušeno,ale na mojím motoru viz.podpis.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #4 od Charles
No čidla jsem měl odpojeny na motoru asi všechny to jsem řešil hned po koupi, ale nesvítila ani předtim, teď mám všechny čidla zapojený....jestli není někde drát přerušenej, aby to nesvítilo, když majitel odpojil ty čidla

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #5 od alain
Asi bych to viděl na nějaký ten drát od řj do palubky a nebo proměřit tu palubku hlavně vývody na tu kontr.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #6 od Charles
ještě tak přijít na to, jakej drát by to měl být a pak by se dalo snad nějak to vystopovat

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #7 od zula
možná to bude znít blbě ale ted jsem řešil problikávání chyb a taky mi nesvítila a měl jsem ji málo dotočenou v palubce,taky už jsem chytal nerva ,že mi to nejde a pak jsem ji dotočil jak to šlo a dobrý no uvidíš

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #8 od Charles
No žárovka bylo první po čem jsem šel, vyměnil jsme ji pro jistotu za jinou a nesvítí, snad to byla ta správná....zejtra to ještě jednou projdu pro jistotu a udělám všechny žárovky

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #9 od zula
nemyslím špatnou žárovku,aleže si málo dotočil do palubky mě se taky zdálo že ji mám dobře dotáhlou nebo to bude někde v drátech

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #10 od Charles
asi to bude elektrika a dráty, to je u mýho tipa věčnej boj.....jen musim zjistit kterej to je, jestli to je přímo z jednotky

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #11 od zula
podívám se ti do chytrý knížky

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #12 od zula
tak čoveče nic .to tam vůbec není.ostatní kontrolky jsem našel ,ale tady tone,tak sorry

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #13 od Augustin
No s tim Ti asi moc neporadim. Mne osobne to na mem aute nejde, protoze jsem si bohuzel odpalil palubovku a nejde mi na tom i podsvetleni palubovky. Musim si sehnat novou :cry:
Jinak co jsem se dival do materialu, ktere mam k dispozici, tak diagnosticky konektor je pripojen na 8A a 9A, z cehoz bych usuzoval, ze premostenim dojde k funkci vyvolani pameti zavad.

Pokud bude zarovka ok, tak to jedine resi nova palubovka. Zkus se jeste podivat, jestli nejaky koumak neodstril nejaky drat (asi jej stvalo, ze porad signalizuje nejakou zavadu, tak to odpojil).

Co se tyce te f-ce, tak to jiz bylo popsano. Pri otoceni klicku do polohy 1, se rozsviti kontrolka dobijeni, oleje a vstrikovani. Po nastartovani (pokud je vse ok), tak vsechny kontrolky zhasnou.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #14 od Charles
Díky moc, palubku bych měl mít novou, protože nejde i otáčkoměr, kterej jsem se snažil zprovoznit, myslel jsem že je v háji display ale nebyl....funkce kontrolky je mi jasná....ale asi majitel přede mnou to nějak vypojil, protože když byly čidla odpojený muselo to svítit pořád :!: no další věc kterou by to chtělo vyřešit, protože nemůžu ani vyblikat ty chyby :( no jen nevim kterej kabel by to mohl bejt, protože na konektorech co jsou zapojeny v palubce jsou všechny dráty a žádnej nechybí.....asi budu muset tahat za každej jestli to není někde níž :evil: čemuž bych se nedivil

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #15 od petr1978
No jestli to ten koumák střihl, tak určitě nehledal kabel, ale rovnou přerušil kontakt v palubovce na to světýlko. Tak bych to zkusil rozebrat a mrknul bych na pločné spoje. Ale nejprve zkus proměřit multimetrem napětí na těch kontaktech kam přijde žárovka. Už jsem se tak sral s žárovkou a hledal kontakty. Problém byl v objímce. Měř to v poloze kdy by se měla rozsvítit, je to poloha před startováním. Chtěl bych toho hňupa co ti pracoval na Tipu vidět osobně :evil:

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.493 sekund
Powered by Kunena fórum