umírá při nízkých otáčkách

Více
17 roků 11 měsíců zpět #1 od Criton
čim je to možný, že když chci rychleji vypadnout z křižovatky, šešlápnu plyn, pustim spojku, tak čekám, že to začne hrabat, ale oni akorát klesnou otáčky a pomalu se to probírá, i škodovka by mi dala na prdel... výkod se zase dostaví až kolem 2000 otáček...
taky když rychleji podřadím, tak se mi rozsvítí kontrolka vstřikování, mazání a baterky a motor se mi vypne...

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #2 od petr1978
Mě něco podbného dělalpředstih, ale to utebe nevypadá. Zkus se ale raději podívat na všechny hadice co vedou z kolena sání.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #3 od Criton

Mě něco podbného dělalpředstih, ale to utebe nevypadá. Zkus se ale raději podívat na všechny hadice co vedou z kolena sání.


díval sem se na to a nepřišel sem na nic nenormálního...

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #4 od petr1978
Neklepe ti motor?

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #5 od Criton

Neklepe ti motor?

neklepe...

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

17 roků 11 měsíců zpět #6 od Anonymní
mam podobny problem a tosku mi to poklepkava co to moze byt ???

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #7 od Augustin
Jak tak na to koukam, tak mam podobne zkusenosti. Trosku jsem nad tim dumal a neco zkousel, jeste to nevim 100pro, ale uvidime.
Mam problem s tim co popisoval Criton, nekdy chci vypalit z krizovatky a nejak to moc nejde, i kdyz vim, ze to predchozi Tipko melo lepsi akceleraci (nevim jestli to bylo tim, ze tam nebyl kat). Dalsim problemem, je, ze mam zakoureny vyfuk-cely docerna, to stejne je i na svickach a lambde. To svedci o bohate smesi, a take zvysenou spotrebou phm. Hned mne napadla lambda sonda,, tak jsem ji meril multimetrem a pravidelne se meni hodnoty napeti 0,1-1,1V. Nicmene kolega mi rikal takovou zajimavost co mel u sebe na aute. Rikal mi, ze se setkal se stejnou zavadou, tak merili jednotlive cidla, palivovou soustavu, cerpadlo. Nakonec to byly necistoty, ktere mel usazene v membrane (regulator tlaku). To zpusobovalo to, ze RJ stale davala palivo, i kdyz to nebylo treba.

Taky jsem to dneska kontroloval, nevim, jak to bude vypadat, zda to pomuze, ale smysl to dava. Uvidime...
P.S. Jinak uvazuji nad tim, ze tu jednodrat lambdu vymenim a dam tam 4dratovou i s predehrevem, ma to sve vyhody.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #8 od petr1978

Jak tak na to koukam, tak mam podobne zkusenosti. Trosku jsem nad tim dumal a neco zkousel, jeste to nevim 100pro, ale uvidime.
Mam problem s tim co popisoval Criton, nekdy chci vypalit z krizovatky a nejak to moc nejde, i kdyz vim, ze to predchozi Tipko melo lepsi akceleraci (nevim jestli to bylo tim, ze tam nebyl kat). Dalsim problemem, je, ze mam zakoureny vyfuk-cely docerna, to stejne je i na svickach a lambde. To svedci o bohate smesi, a take zvysenou spotrebou phm. Hned mne napadla lambda sonda,, tak jsem ji meril multimetrem a pravidelne se meni hodnoty napeti 0,1-1,1V. Nicmene kolega mi rikal takovou zajimavost co mel u sebe na aute. Rikal mi, ze se setkal se stejnou zavadou, tak merili jednotlive cidla, palivovou soustavu, cerpadlo. Nakonec to byly necistoty, ktere mel usazene v membrane (regulator tlaku). To zpusobovalo to, ze RJ stale davala palivo, i kdyz to nebylo treba.


Taky jsem to dneska kontroloval, nevim, jak to bude vypadat, zda to pomuze, ale smysl to dava. Uvidime...
P.S. Jinak uvazuji nad tim, ze tu jednodrat lambdu vymenim a dam tam 4dratovou i s predehrevem, ma to sve vyhody.


Jakou máš spotřebu oleje?

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #9 od Augustin
Od minule vymeny oleje jsem najel cca 12tis km a jsem porad v rozmezi dvou rysek na merce oleje, zatim jsem nic nedoleval. V predchozi vymene jsem take nemel nic moc spotrebu oleje (na tech 15tis jsem dolel cca 0,1-0,2l/oleje). Take se divim, otazkou je jaky vliv na to ma ten pripravek co jsem v minulosti pouzil - Militec 1 8O Necetl jsem na to moc dobre reference, ale ted uz je pozde nad tim elaborovat.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #10 od rat21
Zalezi na tom, kde v rozmezi. Medzi hornou a dolnou ryskou je to asi 1 liter.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #11 od Augustin

Zalezi na tom, kde v rozmezi. Medzi hornou a dolnou ryskou je to asi 1 liter.

Prave, ze se to drzi rekl bych skoro stejne, mozna par milimetru to pokleslo, ale nic hrozneho, stale to je okolo stredu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #12 od petr1978
Co takhle ventily?
Zkoušel jsi měřit vůli ventilů? Taky si proměř kompresní tlak.
Tyhle věci by na to mohly mít vliv.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

17 roků 11 měsíců zpět #13 od Anonymní
(snad přispěju svojí troškou do mlýna) ... mám stejný problém. Jakmile se chci rychleji rozjet, auto se jakoby zadusí a potom velice zpomaleně rozjede (předjel by mě asi i cyklista :D ). Stává se to při rozjezdu hned po nastartování a potom nahodile. Navíc občas při razantnějším snížení rychlosti a podřazení taky chcípne motor.
Auto mám rok a půl, najeto za tu dobu cca 40.000km. Hned po koupi nový rozvody, měněná lambda (4 drátková) po půl roce měněno čidlo podtlaku v sání (taková černá krabička co do ní vede hadička a je schovaná pod kastlíkem vedle nádobky posilovače řízení). Podle údajů na vyčítačce tohle měla být ta závada. Chvíli se to vytratilo a pak znova.
Před měsícem nové svíčky (snaha o snížení spotřeby) - původní už byly pěkně černé stejně jako výfuk je hodně očernalý.
Spotřeba stabilně město-neměsto 10-10,5 litru, po výměně svíček se snížila na dálky na 9-9,5 litru.

Spojme hlavy dohromady - ČÍM TO SAKRA MŮŽE BÝT !? :(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #14 od Tom99cz
Omlouvám se - to horní je můj příspěvek. Zapomněl jsem se přihlásit

Tempra 1.8ie SW, r.v.96

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #15 od Augustin
Jak jsem uz psal v jinem tematu tohoto fora fiattipo.net/modules.php?name=Forums&...;t=1186&start=30 tak bych si nechal v praci vycistit ultrazvukem a seridit tlak vstrikovaci jednotku (vstrikovac se vycisti ultrazvukem). Uvidime s jakym vysledkem to dopadne. Dale bych chtel pouzit pripravek od Bishop's original, ktery ma i cistit palivove soustavy a aditiva pro motor, novou 4drat lambdu (jezdim kratke trasy).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.494 sekund
Powered by Kunena fórum