Po nastartování vyskočí do otáček...

Více
9 roků 4 dní zpět - 8 roků 11 měsíců zpět #1 od crusy
Po nastartování motoru vyskočí motor do otáček cca 2000 a spadne po až cca 5-10 minutách...Co s tím ?? :unsure:

☆ FIAT Tipo 1.4ie DGT 51kW r.v.90 ☆
www.fiattipo.net/index.php/fotogalerie/c...y-fiat-tipo-14ie-dgt
Poslední změna: 8 roků 11 měsíců zpět uživatelem crusy.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 11 měsíců zpět #2 od crusy
Díky za rady ;)

☆ FIAT Tipo 1.4ie DGT 51kW r.v.90 ☆
www.fiattipo.net/index.php/fotogalerie/c...y-fiat-tipo-14ie-dgt

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • ZR
8 roků 11 měsíců zpět #3 od ZR
Máš tam automatický sytič že? Kým sa auto nezohreje na určitú tepotu ( neviem ako je to u benzínu ) tak otáčky neklesnú, ale neviem prečo až 2000. Asi bude problém s tým

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 11 měsíců zpět #4 od crusy
Ten sytič je mi jasnej, ale ty otáčky právě. Dá se ten sytič nějak "poštelovat"?

☆ FIAT Tipo 1.4ie DGT 51kW r.v.90 ☆
www.fiattipo.net/index.php/fotogalerie/c...y-fiat-tipo-14ie-dgt

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • ZR
8 roků 11 měsíců zpět #5 od ZR
To presne neviem, mám to na dvoch dieselových tipách a začínajú s tým byť problémy. Čítal som že niektoý si to prerábajú preto na manuálny sytič/predvstrek ale niekto písal že to nastavoval nejakým podkladaním podložiek čím som pochopil že mení dĺžku tohto lanka a tak ovplyvňuje ako vysoko vyskočia otáčky. Mám tipo aj s týmto manuálom a je to bez chybičky vytiahnem to koľko treba a potom spustím - má to dopad aj na spotrebu pretože kým motor nemá teplotu tak tento "automatický" sytič stále drží vysoké otáčky. Ale ako hovorím je to na dieseloch, neviem či na benzíne to nieje inak, benzínové tipo som ešte nemal.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.068 sekund
Powered by Kunena fórum