zhasinání motoru

Více
18 roků 2 měsíců zpět #1 od Luke
zhasinání motoru vytvořil uživatel Luke
Chlapi zdravim vas, mam mensi problem a nevim co s tim. Kdyz budete vedet, tak budu rad co s tim. Jednou si tak jedu a z niceho nic mi zhasne palubovka (cely dgti). Stalo se mi to uz jednou ze mi zhasla tak sem si rikal ze to bude dobry, ze jen svetylko. Ale dojedu na krizovatku a zhasne me to. Zkousim nastartovat a nic. Ani se to neotoci. Blinkry nefungujou, proste nic. Tak to odtlacim na kraj. Vecer sem si proto prijel, cca 3 hodky po tom, ze to odtahnu, zkusim nastartovat a ono to chytlo. Tak sem rychle jel dom bylo to nastesti kousek a stalo se me to zas. Cca 400 metru od domu mi nejdriv zhasla palubovka, pak svetla. Dojedu pred barak a zhasne me i motor. Tak sem musel zaparkovat zatlacenim. Tak sem nabil baterku, dal ju znova do auta a jeden den s tim jezdil a ted to stejny. Nekdo mi rikal ze by nemusel dobijet altik nebo by ta baterka mohla byt taky vadnej kousek, ze se moh zlomit jeden clanek napr. a nedrzi kapacitu a nestaci se to dobit. A jeste nez se mi to stalo poprve tak me kontrolka baterky lehounce svitila, fakt jen lehce ani to nebylo videt. Za chvilu sice zhasla, ale delalo to tak i pri ceste. A ted se me stava novinka ze se me pri ceste rozsviti obcas kontrolka vstrikovani paliva. Diky za radu, Luke :cry:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #2 od Luke
Odpověděl Luke pro téma Ke zhasinani motoru
Navic ta baterka je pomerne nova, od cervna. A kdyz se mi to stalo po druhe, od toho nabiti, tak sem ujel tak cca 30 km ani ne. Tak nevim no, jako ze by byl v haji altik to se me nejak nezda, z niceho nic. Ikdyz vsechno je jednou z niceho nic. Nebo to muze byt nekde v ukostreni, nevim no, moc se v tom neorientuju. Stejne me nezbyde nez zajet na premereni, Luke

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #3 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: zhasinání motoru
je divný, prověř hlavní ukostření motoru a pak ostatní, kontakty u baterky atd..pak bych hledal dále u pojistek na hlavním přívodu.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #4 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: zhasinání motoru
souhlas s pavlem viděl bych to stejně zkusil bych i svorky a ještě se mrknout jestli tam neni oxidace :!:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 2 měsíců zpět #5 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: zhasinání motoru
Zdarec chlape jestli ti dobijí altík to zjistíš lehce nastartuj motor (pokud máš benzína ale u dizla by to melo byt stejné), a když ti jede tak odpoj jeden kontakt od baterky a jestli to chcípne tak ti nedobijí alternátor. :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #6 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: zhasinání motoru
U dízla toto neplatí. Nakopneš a ide aj bez elektriky.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 2 měsíců zpět #7 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: zhasinání motoru
No ale potom z ceho si to bere napští ten eletromagnetický ventil co pustí naftu do motoru nebere to z baterky ? a nebo si to bere hned z altíku

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #8 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: zhasinání motoru
Taky bych to viděl na nějaké ukostření nebo konektor.Nejspíš hlavnípřívod. Možbá ti skratuje altík. To se mi stalo na favoritu, že mi probíjela dioda na altiku. Zhasinál motor a veškerá elektřina.
Tak lovu zdar a nenech se odradit:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #9 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: zhasinání motoru
Tak odpoj alternátor a zkus to natočit a uvidíš co to bude dělat.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #10 od Luke
Odpověděl Luke pro téma díky
Díky za rady, sem teď nebyl dlouho doma, tak se na to mrknu a dám vám vědět.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #11 od Luke
Odpověděl Luke pro téma Re: zhasinání motoru
Jen mě pořád nejde do hlavy, jak se to může stát, když dejme tomu altik bude dobíjet. No nic mrknu na to a dám vedět.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #12 od Luke
Odpověděl Luke pro téma Re: zhasinání motoru
Tak sem se na to dneska dival. Meril sem baterku voltmetrem(ampermetrem) v klidnym stavu a mela +- 12. Ale nenastartoval sem. Pak sem meril svagrovu ta mela v klidnym stavu taky +- 12. Ale dal sem jeho baterku do tipka, zmeril na volnobehu i za vyssich otacek a bylo to porad stejny, +- 12. Pak sme to udelali i na jeho aute ale na volnobehu i pri vyssich otackach mel 14+-. Z cehoz asi vyplyva, ze altik nedobiji jak by mel. Udajne by nemusel byt celej spatnej, ale jen nejaky rele nekde no. Tak nevim.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #13 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: zhasinání motoru
Regulátor napětí. stojí cca 1200,- novej. Je uchycenej na alternátoru dvouma šroubkama je to v podstatě i držák uhlíků a vede zněj jeden červený kablík.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.470 sekund
Powered by Kunena fórum