Vyjizdeni nadrze do prazdna
Dekuji za prispevky.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Najjednoduchsie je natankovat doplna, zapisat si kilometre, pri dalsom tankovani zase doplna ihned zistis spotrebu. Nie je to sice uplne presne, ale je to najrychlejsi sposob. Cim vacsi pocet tankovani, tym presnejsia spotreba.
Ještě jednodušší je při tankování resetnout denní počítadlo kilometrů.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
No prave, ze td se ti zavzdusni jako prd, kolikrat ja tocil jak blazen a malem vybil baterku, kdyz mi dosel benzin na ceste
benzín v td???????
však nemáš dlho ten td
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ještě k tématu- už se to psalo. Třeba Prisma měla tu výhodu, že měla u filtru pumpičku, takže se nafta pěkně nechala nasát až k filtru ručně..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jen krom poskozeni cerpadla u benzinu dochazi i k dalsimu nemilemu projevu a to je jiskreni na uhlicich.Co by to mohlo zpusobiti pri vhodne konstelaci hvezd je celkem jasne.
U dehtaku tohoto stari neni pomocne cerpadlo v nadrzi jestli se nepletu.Takze hrozi maximalne to ze by se zadrelo davkovaci cerpadlo,ktere je palivem mazano, ale to neprobehne az tak rychle
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja Ti teda nevim jak s naftou, ale si precti clanecek , ve kterem se doctes, ze Shell teda neni v Cesku nic moc a okrada nas jako ostatne vsechny firmy.... naftu od Shell jinak z jinejch zdroju jsem se dostal na spotrebu i 5,5/100....
Hlavne mne rozesmala obhajoba SHELLu na jejich strankach.
Jezdim tam na ty jejich benzinky take (avsak na benzin), ale zklamali mne soudruzi, zklamali...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
za 0,5 roku co mám tipo mě došla nafta cca 12X
jinak to nejde znát auto jede furt (kdybi něco tak mám 2 čerpadlo)
a tankuju v bludově ropu za 29,10kč
někdy i ukrainu,rusko a agro za 20kč ale to je zřídka když seženu
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.